30 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 17 اسفند 1398 ساعت 11:51

عقد تفاهم‌نامه همکاری ایران‌ارقام و سامان‌تل

نوشته شده توسط 

0302شرکت ایران‌ارقام و سامان‌تل با یکدیگر تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند. طی مراسمی که در محل شرکت ایران‌ارقام برقرار شد، تفاهم‌نامه همکاری میان این دو شرکت در زمینه ارائه خدمات مخابراتی و راهکارهای ارتباط امن از طریق تلفن‌های همراه منعقد گردید.

به گزارش بورس و بانك و به نقل از روابط عمومي، بر این اساس مقرر گردید تا شرکت ایران‌ارقام با بهره‌گیری از توان تخصصی خود در زمینه ارائه راهکارهای سازمانی و غیرسازمانی و با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود در شرکت سامان‌تل، فعالیت‌های خود را در حوزه‌ی راهکارهای مخابراتی و ارائه سیم‌کارت‌های تلفن همراه توسعه دهد.
سیم‌کارت‌های موبایل جهت ارائه خدمات در بستر مخابراتی و اینترنتی شامل راهکارهای APN و MVPN بر اساس ظرفیت‌های موجود و قابل توسعه‌ی ایران ارقام، همکاری در جهت خدمات پشتیبانی و خدمات پس از فروش، خدمات ویژه ارسال پیامک، همکاری در زمینه‌ی اطلاع‌رسانی و رویدادهای مرتبط با این تفاهم‌نامه و همکاری در توسعه سرویس‌های مخابراتی از جمله توافق‌هایی است که در این توافق‌نامه به امضای طرفین رسیده.
در ابتدای این مراسم، مدیران عامل دو شرکت ابتدا به توضیح و تشریح توانایی‌های موجود و برنامه‌های آینده‌ خود پرداختند و سپس تفاهم‌نامه همکاری به مدت پنج سال و با درج بند امکان تمدید طبق توافق طرفین به امضای آنها رسید.