03 تیر 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
جمعه, 28 ارديبهشت 1403 ساعت 21:05

مدیر روابط عمومی بانک ایران‌زمین: روابط عمومی قلب تپنده سازمان است

نوشته شده توسط 

روابط عمومی قلب تپنده سازمان است؛ انگیزه، تعامل، هوشیاری، ایده‌پردازی و تعهد سازمانی از ویژگی‌های اصلی فعالان در حوزه روابط عمومی است.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ؛ سیدمحمدحسین استاد، مدیر روابط عمومی بانک ایران‌زمین در پیامی به مناسبت 27 اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، این روز را به خانواده بزرگ روابط عمومی، ارتباطات و اصحاب رسانه تبریک گفت.

روابط عمومی، قلب تپنده سازمان و انگیزه، تعامل، هوشیاری، ایده‌پردازی و تعهد سازمانی از ویژگی‌های اصلی فعالان در حوزه روابط عمومی است.

گستره فعالیت در این حوزه بسیار وسیع و پایان‌ناپذیر است و تنها افراد متخصص، خلاق و باانگیزه می‌توانند با ارائه ایده‌های نو و هوشمندانه در این حوزه موفق و پیروز میدان شوند.

 

شفاف‌سازی و آگاهی‌بخشی از فعالیت سازمان، معرفی دقیق محصولات، تولید محتوا با رویکردی هدفمند درجهت رشد و تعالی سازمان و افزایش رضایت کاربران و مشتریان از اولویت‌های اصلی یک روابط عمومی خلاق و پیشرو است.

امروز با گسترش رقابت میان برندهای مختلف در بازار، نیاز و ضرورت جامعه به روابط عمومی بیش از پیش احساس می‌شود و این موضوع مستلزم ترسیم نقشه راه و استراتژی دقیق از سوی روابط عمومی است تا بتواند سازمان را به خواستگاه و سرمنزل مقصود رساند.

روابط عمومی هوشمند و داده‌محور، عامل موثر در ایجاد ارتباط با جامعه هدف است چه با ابزارهایی که امروز در حوزه دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات وجود دارد، روابط عمومی هوشمند و داده‌محور نقش موثری در معرفی برند سازمانی، شناخت نیاز مشتریان، نحوه ارائه سرویس‌ها و محصولات و درنهایت پیشرفت سازمان خواهد داشت.

با تلاش فعالان حوزه ارتباطات و اصحاب رسانه، امروز روابط عمومی جایگاه اصلی خود را در سازمان پیدا کرده است و بی‌شک با تعلیم نیروهای مستعد، باانگیزه و خلاق، در سال‌های آتی شاهد پیشرفت چشمگیری در حوزه ارتباطات و روابط عمومی خواهیم بود.