30 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
سه شنبه, 28 ارديبهشت 1400 ساعت 11:36

روابط عمومی و تحقق شعار سال

نوشته شده توسط 

قائم مقام مدیر عامل بیمه آرمان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی یادداشتی را منتشر کرد.


به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی، صنعت بیمه کشور با پوشش و حمایت از سرمایه های ملی در مقابل ریسک ها و خطرات، نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور دارد. با روشنگری مستمر مدیران سازمانها و بنگاه های اقتصادی و عموم جامعه نسبت به خطرات و ریسک های مرتبط و تاثیر در اندیشه صاحبان ریسک و ایجاد باور در ضرورت تامین پوشش جهت ریسک ها و خطرات، موانع ذهنی دست اندرکاران تولید در حوزه صنایع و اقتصاد و سرمایه های ملی رفع می گردد که حاصل آن رشد اقتصادی و شکوفایی تولید خواهد بود.

شرکت بیمه آرمان مصمم است با اجرای این مهم که از طریق حذف موانع ذهنی ناشی از خطرات و ریسک های تولید محقق میگردد، نقش خود را در اطاعت از فرمان مقام معظم رهبری در سال تولید ،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ایفا نماید.

نهاد روابط عمومی از اجزاء و عناصر اصلی ارتباطات است که در ایجاد بسترهای ذهنی و عینی نقش بسزایی دارد و در صنعت بیمه نیز با ایفا کارکرد های اطلاع رسانی، ایجاد و حفظ ارتباط دوسویه و تفاهم متقابل بین شبکه فروش و بیمه گزاران به رشد و توسعه سازمان در محیط ودر راه رسیدن به اهداف و استراتژی های آن کمک می کند و همچنین می تواند از طریق ارتباطات ماهیتی خود، برای تمام جریان های اقتصادی و تولیدی، فرهنگ سازی آشنایی با رسیک ها و خطرات بنیادی را ایجاد نماید.