30 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
دوشنبه, 27 ارديبهشت 1400 ساعت 12:49

پیام تبریک مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

نوشته شده توسط 

دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد طی پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه مصادف با روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.


به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد طی پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه مصادف با روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی مدیران، فعالان و دست اندرکاران روابط عمومی ها تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به شرح ذیل است:

در جهان رقابتی امروز، آگاهی دادن و اطلاع داشتن مخاطبان و ذینفعان از سازمان هایشان، نقشی کلیدی در کیفیت راهبری و حیات سازمان دارد و این نقش کلیدی با ترکیبی از دانش، هنر و هوش بر عهده مدیران و کارشناسان روابط عمومی است.

روابط عمومی مدرن، منسجم و هدفمند، به عنوان حلقه ارتباط موثر بین سازمان و جامعه است که زمینه تبادل افکار، اطلاع رسانی صحیح و ارتباط دوسویه سازمانی را با بهره مندی از شیوه ها و تکنیک های ارتباطی کارآمد و موثر، فراهم کرده و مسیر موفقیت و تحقق اهداف سازمان را فراهم می سازد.

به همین مناسبت ضمن تبریک این روز به تمامی فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی در بخش های مختلف کشور، این روز را بصورت ویژه به تمامی مدیران، کارکنان و فعالین روابط عمومی در بخش های مختلف و سازمان های تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان خدمتگزاران جامعه معظم و معزز شاهد و ایثارگر با ولی نعمتان خود در سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم