30 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 13 ارديبهشت 1399 ساعت 15:21

اقدام قابل تقدیر بیمه سلامت در بیمه بیماران کرونایی روی تخت بیمارستان

نوشته شده توسط 

01220رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اقدامات جدی بیمه سلامت در پوشش بیمه به بیماران کرونایی روی تخت بیمارستان را اقدامی قابل تقدیر بر شمرد.

به گزارش بورس و بانك و به نقل از آي‌هينا، سید محمد حسین بحرینی طوسی در توضیح پرسشی پیرامون بیمه شدن بیماران کرونایی روی تخت بیمارستان گفت: برای ایرانیان فاقد بیمه، پوشش بیمه ای از اولین روز بستری همانند بیمه بستری شهری در سال ۸۱ نیاز است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، درخصوص اقدامات بیمه سلامت در حمایت از اقشار ضعیف و آسیب پذیر در شرایط شیوع کرونا افزود: این مساله با بیمه سریعتر افراد، حذف شرط بیمه خانواده برای نیازمندان و پوشش بیمه ای ایرانیان و اتباع از اولین روز بستری و امکان مراجعه افراد تحت پوشش بیمه همگانی رایگان به بخش خصوصی در دوران کرونا مثبت ارزیابی می شود.

وی در خصوص فعالیت های سال گذشته بیمه سلامت تصریح کرد: افزایش تعاملات دو سویه و همکاری در جهت راه اندازی سیستم تبادل اسناد الکترونیک مطلوب است، امیدواریم در سال جاری درخصوص پوشش آنتی بیوتیک های گران قیمت نیز تدابیری اندیشیده شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، درباره ارایه خدمات بهینه به بیمه شدگان با حرکت به سوی فرآیندهای الکترونیکی اظهار داشت: ارسال همه اسناد، پوشش خدمات سرپایی در سامانه رز و پوشش بیماران خاص در این سامانه نمونه ای خوب از فعالیت های الکترونیکی است.

وی گفت: انتظار می رود با کمک همه ارگانهای مرتبط موانع و مشکلات در سال آینده درجهت ارایه خدمات بهتر رفع شود.