30 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
سه شنبه, 26 فروردين 1399 ساعت 15:00

حمایت جدی سازمان بیمه سلامت از اقشار ضعیف

نوشته شده توسط 

0792نماینده مردم کردستان درمجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان سنندج گفت: حمایت و حفاظت مالی بیمه سلامت در زمان بیماری از بیمه شدگان از نقاط مثبت عملکردی این سازمان است.

به گزارش بورس و بانك و به نقل از آی هینا، ماموستا رستمی امام جمعه شهرستان سنندج، خدمات بیمه سلامت به بیمه شدگان را باقیات الصالحات خواند و گفت: دردین مبین اسلام به دستگیری افراد در زمان گرفتاری و بیماری بسیار تاکید شده است و بیمه سلامت نمونه بارزاین عمل صالح است.

نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: ۹۰ درصد هزینه درمان بیمه شدگان بیمه سلامت در زمان بستری توسط سازمان بیمه سلامت پرداخت می شود و این اقدام در زمان بیماری سبب آرامش و اطمینان خاطر بیمه شدگان و خانواده آنها شده است ؛ لذا عملکرد سازمان بیمه سلامت از اعمال نیکو و از ثمرات نظام اسلامی است.

امام جمعه شهرستان سنندج تاکید کرد: با توجه به اینکه حدود 70 درصد از جمعیت کردستان تحت پوشش بیمه سلامت هستند و بازخورد مراجعات مردمی نشان از رضایت حداکثری مردم از خدمات بیمه سلامت و نظام سلامت کشور دارد، تقاضا داریم بیش از پیش خدمات و حمایت در شرایط اقتصادی کنونی کشور از اقشار کم درآمد و کم برخوردار استمرار پیدا کند.

ماموستا رستمی از ایثار کادر درمانی کشور و تقبل هزینه درمان بیماران کرونایی توسط سازمان بیمه سلامت قدردانی کرد و حمایت دولت از این سازمان و پرداخت به موقع اعتبارات به بیمه سلامت را ضامن استمرار خدمات این نهاد حمایتی دانست.