31 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
جمعه, 12 مهر 1398 ساعت 14:07

بیمه سلامت امید زیادی دردل محرومان زنده کرد

نوشته شده توسط 

2674نماینده ولی فقیه در بجنورد گفت: بیمه سلامت ازابتدا تاکنون با خدمت رسانی مناسب امید بسیاری در دل محرومان ایجاد کرد.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از آی هینا، ابوالقاسم یعقوبی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان بجنورد در دیدار با مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: بیمه سلامت با آغاز مطلوبی که داشت توانست امید بسیاری در دل محرومان ایجاد کند؛ و برای ادامه آن مسیرهمه در بخشهای مختلف کشورباید کمک کنند که چالش هایش بر طرف شود .

وی افزود: بیمه سلامت باید درارایه خدمات به محرومان واقعی که توسط وزارت کارشناسایی می شوند بیش از پیش تلاش کند و یقین داریم با پتانسیل موجود اگر به نیازهای اساسی این سازمان بیمه گر پاسخ داده شود شاهد برکات بی شماری در این حوزه خواهیم بود؛ به طورحتم اصل و پایه ایجاد بیمه سلامت اقدامی انقلابی و انسانی بود؛ چرا که هدف خدمت رسانی به قشرآسیب پذیر است.

نماینده ولی فقیه در بجنورد اظهار داشت: بیمه سلامت یکی از پروژه هایی بود که در دل ها امید ایجاد کرد و افراد بسیاری از خدمات این سازمان بهره مند شدند؛ لذا برای ادامه خدمات رسانی مناسب باید در بخشی از مسائل تجدید نظر شود.

حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی گفت: درهیچ بخشی از جمله بیمه نباید منافع شخصی بر منافع جمعی ترجیح داده شود، ضمن اینکه در نسخه نویسی و تجویز دارو باید پزشکان دقت کنند؛ یعنی از ایجاد هزینه های القایی جلوگیری شود