30 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
پنج شنبه, 26 اسفند 1400 ساعت 14:17

سرپرست دفتر مرکزی حراست سازمان بیمه سلامت : حراست چشم همیشه بیدار یک مجموعه است

نوشته شده توسط 

سرپرست دفتر مرکزی حراست سازمان بیمه سلامت ایران گفت: وظیفه حراست، صیانت از سرمایه‌های یک سازمان است که بالاترین این سرمایه، نیروی انسانی آن است.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران ؛ علیرضا اصلانی  ضمن تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) تاکید دارند که وزارت اطلاعات پوسته سخت نظام است، چرا که در مقابل عوامل نفوذی، داخلی و سرویس های اطلاعاتی از کشور صیانت و پاسداری می کند، لذا نتیجه این فعالیت ها ایجاد یک امنیت پایدار در کشور است که در بالاترین مرتبه قرار دارد.
وی از حراست سازمان به عنوان بازوی تصمیم ساز و دیده بان سیستم در راستای تحقق اهداف و ماموریت های سازمانی یاد کرد و گفت: حفاظت و صیانت از نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی هر سازمانی از وظایف حراست است و حراست سازمان ضمن صیانت از کارکنان و مدیران شرایطی را فراهم کرده که نیروی انسانی در آرامش و امنیت لازم به وظایف خود عمل کنند.
سرپرست دفتر مرکزی حراست تصریح کرد: تعیین صلاحیت نیروهای انسانی در پست‌های مدیریتی ادارات، شناسایی عواملی که سبب نارضایتی مردم از دستگاه می‌شوند، پاسخ درست به استعلامات و همچنین شناخت اشخاص متعهد به نظام اسلامی از دیگر وظایف حراست است.
اصلانی گفت: حراست با انجام اقدامات صیانتی، حفاظتی و پیشگیرانه با رویکردی اخلاق مدارانه هدایت گری را انجام و زمینه اعتماد زایی بیشتر و امید آفرینی را در بین کارکنان و جامعه فراهم می نماید.