30 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
پنج شنبه, 19 اسفند 1400 ساعت 14:18

جانبازان در برگ برگ تاریخ این کشور نمونه‌هایی از رشادت‌های بی‌بدیل هستند

نوشته شده توسط 

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران در پیامی به مناسبت روز جانباز گفت: جانبازان در برگ برگ تاریخ این کشور نمونه‌هایی از رشادت‌های بی‌بدیل هستند.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران ؛ دکتر محمد مهدی ناصحی در پیامی به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز گفت: جانبازان در برگ برگ تاریخ این کشور نمونه‌هایی از رشادت‌های بی‌بدیل هستند.
متن پیام مدیر عامل سازمان بیمه سلامت به شرح ذیل است:
ایران اسلامی مقتدر امروز مرهون مجاهدت انسان‌های پاک طینت و راست قامتی است که پرچم استقلال و آزادی را با غیرت و از جان گذشتگی خود در دفاع جانانه از کیان جمهوری اسلامی ایران عزیز در طول 8 سال جنگ تحمیلی و حوادث گوناگون پس از آن به اهتزاز درآورده اند. آنان که در برگ برگ تاریخ این کشور نمونه‌هایی از رشادت‌های بی‌بدیل آنان نمایان است.
چه زیبا فرموده اند مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در شأن این عزیزان: «شهدا کسانی هستند که از دیگران شجاعت و دلیری بیشتری نشان دادند؛ سینه را سپر کردند، از خطر نهراسیدند و به شهادت رسیدند؛ بعضی به بهشت الهی پر کشیدند، بعضی هم جانباز شدند؛ در واقع - همان‌طور که گفته می شود و تعبیر درستی است - اینها شهید زنده‌اند.»
سالروز ولادت با سعادت قمر بنی هاشم حضرت اباالفضل‌العباس علیه‌السلام و روز جانباز، فرصت مناسبی برای تجلیل از مقام شامخ جانبازان انقلاب اسلامی است. از این رو بر ساحت صبر و صلابت این بزرگ مردان وارسته ادای احترام می کنیم و این روز خجسته و مبارک را به تمامی ایثارگران به ویژه جانبازان معزز شاغل در سازمان بیمه سلامت ایران و همچنین ملت شریف ایران تبریک عرض نموده و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره خون شهدا و دلاوری جانبازان و از خودگذشتگی ایثارگران است را از پروردگار متعال مسالت دارم.