30 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 21 مهر 1400 ساعت 13:52

مدال‌آوران مسابقات جهانی کشتی بیمه شدند

نوشته شده توسط 

مدال‌آوران و اعضای کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی تحت پوشش بیمه مسئولیت حرفه‌ای و حوادث شرکت بیمه رازی قرارگرفتند.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه رازی ؛ علی جباری،مدیرعامل بیمه رازی به مناسبت کسب مقام دومی مسابقات جهانی کشتی فرنگی نروژ ۲۰۲۱ توسط تیم ملی کشتی فرنگی با سرمربیگری محمد بنا، از این تیم تقدیر و تشکر کرد.

مدیر عامل بیمه رازی دستور داد شرکت بیمه رازی مدال آوران این مسابقات را زیر چتر حمایتی خود قرار داده و نفرات اول و سرمربیان دو تیم کشتی آزاد و فرنگی تا سقف ۱۰ میلیارد ریال و دیگر نفرات و مربیان دو تیم تا سقف ۵ میلیارد ریال تحت پوشش بیمه نامه‌های مسئولیت حرفه‌ای و حوادث قرار گیرند.

بر اساس این گزارش، متن پیام مدیرعامل بیمه رازی به شرح ذیل است؛
در اندک زمانی، بار دیگر جوانان این مرز و بوم با قدم نهادن در مسیر جهان پهلوان تختی ، رسم پهلوانی را به جای آوردند و لبخند را بر لبان مردمان این سرزمین مهمان کردند.

این جوانان که با مجاهدت خود و همراهی کادر فنی حرفه‌ای تیم ملی کشتی فرنگی بر سکوی نایب قهرمانی جام جهانی اوسلو ۲۰۲۱ ایستادند، رازی نهان را با خود دارند، رازی که تلاش، امید و توانمندی از اصول آن است.

در این مسیر نباید از رفتار پدرانه کادر فنی که در راس آن استاد محمد بنا قرار دارد، غافل شد و باید تشکر و قدردانی خود را از این کادر حرفه‌ای داشته باشم که نسلی جوان، پرشور و پرآتیه را برای کشور تربیت و آماده کرده‌اند.

در انتها باردیگر از جوانان این مرز و بوم که فنون زیبای کشتی سرزمین پهلوان پرور ایران را در آوردگاه‌های بین‌المللی به اجرا در آوردند کمال تشکر و قدردانی را دارم.
علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی