30 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
یکشنبه, 14 شهریور 1400 ساعت 14:13

بابایی کارنامی : رفع مشکلات و موانع حوزه سلامت نیازمند ارائه اطلاعات درست به مجلس است

نوشته شده توسط 

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکلات و موانع حوزه سلامت نیازمند ارائه اطلاعات درست به مجلس است.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ؛ علی بابایی کارنامی  گفت: ارائه اطلاعات درست و استفاده از ظرفیت مجلس و فرهیختگان حوزه بهداشت و درمان برای از بین بردن موانع و مشکلات ضرورت دارد.
وی با ابراز قدردانی از تلاش جامعه پزشکی و داروسازان افزود: مدافعان سلامت امروز جهادگران واقعی کشور هستند.
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شرایط حاکم کشور ناشی از تحریم، گرانی‌ها و شیوع کرونا، مردم، پزشکان و کادر درمان پشت هم بوده و هستند که جای خرسندی دارد.
وی تاکید کرد: بنده به‌ عنوان خادم مردم استان در حوزه سلامت در بخش تامین منابع و رفع موانع سعی کردم اقداماتی صورت بگیرد و گلایه‌ها به حداقل برسد، مقرر شد طی جلسه با مجموعه مدیران درمان برای تامین زیر ساخت‌های درمان بیمارستان در ساری تصمیماتی اتخاذ شود.
بابایی با اشاره به اینکه کرونا تهدیدی بود که به فرصت تبدیل شد، ادامه داد: در همین مدت شاهد اتفاقات خوبی در مباحث بیمه‌ای هستیم، در سال آینده بحث ۲۰۲۲ را داریم که ارتقای مباحث سلامت نیز در دستور کار قرار دارد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ارائه اطلاعات درست و استفاده از ظرفیت مجلس و فرهیختگان حوزه بهداشت و درمان برای از بین بردن موانع و مشکلات ضرورت دارد.