31 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 12 شهریور 1399 ساعت 10:46

رونمایی بیمه سرمد از بیمه کرونا پلاس با پوشش غرامت روزانه بستری

نوشته شده توسط 

002410شرکت بیمه سرمد که در موج اول اپیدمی کرونا با معرفی بیمه کرونای سرمد خدمتی ارزنده به اقشار مختلف جامعه عرضه کرده بود، در موج دوم این بیماری از خدمتی جدید تحت عنوان بیمه کرونا پلاس، با پوشش غرامت روزانه بستری رونمایی کرد. 

به گزارش بورس و بانك و به نقل از روابط عمومي، کرونا بیماری کشنده‌ای که از چین سربرآورد و در جهان عالم گیر شد، در ۶ ماه گذشته مهمان ناخوانده و بی‌رحمی بوده که به پنهان‌کارانه‌ترین صورت ممکن به سلامت و آرامش کشور ما نیز یورش برده و جان‌های عزیزی را گرفته است. واقعیت این است که بخش‌های مختلفی که دست‌اندرکار نظام سلامت کشور هستند شناخت و آمادگی چندانی برای رویارویی با این بیماری کشنده نداشند، اما با تلاش کادر درمان فداکار ایران، این آمادگی به سرعت ایجاد شد و مدافعان سلامت مبارزه بی‌وقفه با کرونا آغاز کردند که هنوز هم با رشادت این عزیزان ادامه دارد. به موازات تلاش‌های کادر درمان لازم بود بخش‌های دیگری همچون شرکت‌های بیمه نیز به عنوان تکمیل‌کننده کوشش‌های خستگی ناپذیر تلاشگران حوزه سلامت وارد عمل شوند، چراکه این ویروس مرموز و مرگبار هزینه‌های سنگینی را نیز بر خانواده‌ها تحمیل می‌کند و دغدغه‌های فراوانی بابت هزینه‌های درمان برای بسیاری از هموطنان که در دام این بیماری گرفتار می‌شوند، ایجاد می‌کند.


بیمه سرمد پیشتاز در ارائه خدمات بیمه‌ای مختص کرونا
بیمه سرمد یکی از شرکت‌های بیمه پیشتاز در ارائه خدمات بیمه‌ای مختص درمان کرونا بود که در فاز اول شیوع این بیماری با عرضه بیمه کرونای سرمد تحولی بزرگ در حوزه درمان کرونا رقم زد. بیمه کرونای سرمد، را نمی‌توان صرفا یک خدمت بیمه‌ای با مقاصد تجاری دانست، چرا‌که این بیمه با مد نظر قرار دادن مسئولیت‌های اجتماعی، ارزنده‌ترین خدمات را با به صرفه‌ترین قیمت برای اقشار مختلف جامعه و افرادی که فاقد بیمه‌های درمانی و بیمه‌های تکمیلی باشند، ارائه مي‌کند. اکنون در حالی که کرونا در موج دوم خود قرار دارد و بنا به اعلام مراجع بهداشتی کشور، موج سوم آن نیز در پاییز فراخواهد رسید، بیمه سرمد با خدمتی نوین و به روز شده خود را برای پشتیبانی از مردم ایران در روزهای سخت پیش رو آماده کرده و بیمه کرونا پلاس سرمد را با پوشش غرامت روزانه بستری عرضه کرده است. خدمات بیمه کرونا پلاس سرمد در بیمه کرونا پلاس بیمه سرمد، تمام متقاضیان فارغ از این که دارای بیمه درمانی یا تکمیلی باشند یا نباشند می‌توانند با پرداخت حق بیمه ای بسیار اقتصادی از ۵۷۵.۲۵۰ ریال تا ۳.۴۰۶.۲۵۰ ریال علاوه بر پوشش هزینه‌های درمانی از مبلغ ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال تا ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال و سرمایه فوت ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال تا ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ، می توانند از پوشش غرامت روزانه بستری از مبلغ ۵۰۰.۰۰۰ ریال تا ۲.۵۰۰.۰۰۰ ریال نیز بهره‌مند شوند.

002411

 

مدت زمان بیمه کرونا پلاس بیمه سرمد
مدت زمان بیمه کرونا پلاس بیمه سرمد از زمان انعقاد قرارداد به مدت یکسال – ۳۶۵ روز – است. به این ترتیب این بیمه از نظر زمانی پوشش بیمه ای مناسبی برای بیمه‌گذاران فراهم می کند، چراکه با توجه به پیش بینی ها و ارزیابی های مراجع بهداشتی داخلی و بین المللی شیوع بیماری حداقل تا یکسال آینده ادامه خواهد داشت و بعد از سپری شدن این مدت احتمالا واکسن این بیماری نیز در دسترس عموم مردم قرار می گیرد.


خرید آنلاین بیمه کرونا پلاس بیمه سرمد
فراهم کردن امکان خرید غیرحضوری بیمه نامه در ایام کرونا به حفظ هر چه بیشتر ایمنی و سلامت هموطنان می انجامد و به همین منظور بیمه سرمد خرید آنلاین بیمه کرونا پلاس را نیز برای متقاضیان فراهم کرده است. متقاضیان می‌توانند به «وب اپلیکشین سرمد»، به آدرس webapp.sarmadins.ir مراجعه و در بخش صدور بیمه ‌نامه، «بیمه کرونا پلاس سرمد» را به صورت آنلاین خریداری کنند.