20 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
سه شنبه, 03 ارديبهشت 1398 ساعت 09:40

خوانساری بار دیگر به ریاست اتاق بازرگانی رسید

نوشته شده توسط 

khansariدر جریان برگزاری اولین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در دوره نهم، اعضای هیات رییسه مشخص و خوانساری دوباره به عنوان رییس انتخاب شد.

به گزارش بورس و بانک، در این مراسم با اخذ رأی 50 نفر از 52 نفر اعضای هیأت رئیسه حاضر در جلسه مسعود خوانساری که تنها نامزد ریاست اتاق بازرگانی تهران بود، به عنوان رئیس این اتاق انتخاب شد.
همچنین علاء میرمحمدصادقی با اخذ 50 رأی و محمد اتابک با اخذ 46 رأی به ترتیب به عنوان نایب رئیس اول و دوم اتاق بازرگانی تهران انتخاب شدند.
همچنین فاطمه مقیمی با 47 رأی به عنوان منشی هیأت رئیسه دور نهم اتاق بازرگانی تهران انتخاب شد. ناصر ریاحی در این جلسه با اخذ 50 رأی به عنوان خزانه‌دار اتاق بازرگانی تهران انتخاب شد.
مسعود خوانساری در دوره هشتم هم ریاست اتاق بازرگانی تهران را بر عهده داشت.
خوانساری در ابتدای این نشست و پیش از رأی گیری، با اشاره به برگزاری انتخابات دوره نهم به شکل مکانیزه، سلامت و سرعت این انتخابات را به عنوان یک شاخص برشمرد و گفت: سال قبل در نظرسنجی که میان فعالان اقتصادی انجام شد، بالغ بر ٨٠ درصد پرسشگران از وضعیت اقتصادی ناراضی بودند.
وی افزود: دلیل این نارضایتی بخشنامه‌های متعدد و فضای بد کسب و کار بود اما در عین حال فعالان اقتصادی از عملکرد اتاق تهران راضی بودند.
خوانساری با بیان اینکه کارگروه ویژه مقابله با تحریم را فعال خواهیم کرد، گفت: امیدواریم بتوانیم در حوزه مقابله با تحریم بیش از گذشته فعال باشیم.