26 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
یکشنبه, 15 دی 1398 ساعت 09:33

شرکت‌های حقوقی حامی بازار سرمایه هستند

نوشته شده توسط 

7046مدیرعامل سرمایه‌گذاری توسعه ملی گفت: شرکت‌های حقوقی بزرگ در بورس حامی بازار و سهامداران خرد هستند.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از سنا، علی مهدوی پارسا در مورد حمایت از بورس در شرایط کنونی که منجر به رفتار هیجانی سهامداران خرد و تشکیل صف فروش می‌شود، گفت: شهادت سردار قاسم سلیمانی مطمئناً آسیب بزرگی برای کشور بود، اما در مورد بازار سرمایه و بورس و کلیت اقتصاد، قطعاً مدیران اقتصاد کشور تدابیر لازم را خواهند داشت و جای نگرانی برای کلیت بازار سرمایه وجود ندارد.

وی گفت: سهم‌های بنیادی بزرگ بازار و سهم‌های ارزشمند وجود دارد.

این مدیر بورسی عنوان کرد: سهم‌های بزرگ بازار از نظر بنیادی با ارزش هستند و به سهامداران توصیه میکنم حرفه ای عمل کنند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی با نماد وتوسم گفت: شرکت‌های حقوقی از جمله شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی امروز از بازار حمایت کرده و در روزهای عادی هم از بازار حمایت می‌کنند و امیدواریم بازار ظرف فردا یا پس‌فردا به تعادل برسد و به نظر من هیجانات بازار یکی، دو روزه است.

مهدوی پارسا در مورد اینکه برخی سهامداران خرد به شایعات و مطالب فضای مجازی عمل می‌کنند، گفت: سهامداران خرد بدون توجه به شایعات برای خرید و فروش به مشاوران سرمایه‌گذاری و تحلیل‌گرانی که از بورس مجوز دارند، مراجعه کنند و دنبال خرید سهام بر اساس مطالب کانال‌ها و شایعات نباشند که موجب ضرر خواهند شد.

وی تأکید کرد: یکسری از سهم‌ها در بازار هستند که ارزنده‌اند و باید خریداری شوند.

مهدوی پارسا در مورد اینکه عده‌ای شایعه کرده بودند که بازار سرمایه بسته می‌شود، گفت: نیازی به بسته شدن بازار نیست، بازارسرمایه خودش را متعادل می‌کند و به نظر من بازار متعادل می‌شود.