10 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 01 آبان 1398 ساعت 10:12

به زودی، رونمایی از وب‌سایت جدید فرابورس

نوشته شده توسط 

2961مدیر فناوری اطلاعات فرابورس ایران از تغییرات جدید در وب‌سایت فرابورس ایران خبر داد و گفت: برای بهینه‌سازی و استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز در بخش برنامه‌نویسی و همچنین افزایش عملکرد بانک اطلاعاتی ‌سایت فرابورس ایران، پروژه‌های مختلفی تعریف شده است.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از سنا، فرهاد نجیب، مدیر فناوری اطلاعات فرابورس درباره برنامه‌های در دست اقدام این مدیریت گفت: به منظور بهبود زیرساخت‌ها اعم از سخت‌افزار و شبکه و همچنین ارتقای حوزه نرم‌افزاری و سایت فرابورس ایران تغییراتی در حال انجام است و در این راستا از ظرفیت‌های داخلی فرابورس استفاده می‌کنیم.

نجیب، با اشاره به اینکه پروژه تغییرات سایت، دارای چند فاز است که در فاز نهایی برنامه داریم به زودی از سایت جدید فرابورس رونمایی کنیم، افزود: در همین راستا ممکن است بخش‌هایی از صفحات سایت برای مدتی از دسترس خارج شود و در گام بعدی با قابلیت‌های بیشتر در معرض دید عموم مخاطبان قرار خواهد گرفت.

به گفته او در بحث‌های مربوط به امنیت اطلاعات نیز پروژه‌هایی در فرابورس تعریف شده و در حوزه زیرساخت و شبکه نیز با وجود محدودیت‌های مربوط به تحریم‌ها در حال تهیه تجهیزات مورد نیاز هستیم که این تجهیزات به چرخه عملیات وارد می‌شود.

مدیر فناوری اطلاعات فرابورس ایران در نهایت هدف از پروژه‌های جدید مدیریت فناوری اطلاعات را افزایش رضایت عموم مخاطبان در دسترسی آسان به اطلاعات عنوان کرد.