07 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
پنج شنبه, 31 تیر 1400 ساعت 19:30

"آپ" ۸۰ ریال سود به هر سهم سهامداران داد

نوشته شده توسط 

مجمع عمومی عادی و فوق العاده سالانه شرکت آسان پرداخت پرشین صبح امروز پنجشنبه ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ با حضور ۸۷ درصد از سهامداران همزمان به صورت حضوری و برخط و با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل شرکت آسان پرداخت برگزار شد.
 به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی  شرکت آپ ؛ در این مجمع صورت‌های مالی شرکت برای سال منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ و گزارش فعالیت هیات مدیره مورد بررسی و تصویب مجمع قرار گرفت و در نهایت با پرداخت ۸۰ ریال سود نقدی به ازاء هر سهم به سهامداران موافقت شد. همچنین افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۲۶۵ میلیارد تومان به مبلغ ۵۵۵ میلیارد تومان مورد تصویب حاضران در مجمع قرار گرفت.

محمدرضا اسکندریون مدیرعامل شرکت آسان پرداخت در ابتدای این مجمع به قرائت گزارش عملکرد شرکت پرداخت و در خصوص پروژه و اقدامات اپلیکشن آپ در سال ۹۹ چنین توضیح داد: تحول ساختاری(برون سپاری فنی، اضافه کردن مدیران سرویس در ساختار جدید، مدیریت پروژه)، نگهداشت سرویس های موجود (تحلیل و اولویت بندی پورتفولیوی سرویس ها، تدوین طرح تجاری برای همه سرویس ها، برنامه ریزی درباره اقدامات هر سرویس)، درآمدزایی (عقد قرارداد با کلیه تامین کنندگان سرویس و شناسایی درآمد از همه سرویس ها، جذب پذیرنده و درآمدزایی از کیف پول)، اقدامات مربوط به سرویس ها (افزایش بانک های سرویس موجودی، پروژه قبض من، آپ بدون اینترنت)، بهبود تجربه کاربران (طراحی جدید اپلیکشن، باشگاه مشتریان آپ، پیاده سازی web engage برای تمام سرویس ها با هدف بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتریان در بستر اپلیکیشن از جمله طرح ها و پروژه هایی بود که در سال ۹۹ توسط این شرکت انجام شده است.
وی در ادامه افزود: چشم انداز شرکت آسان پرداخت پرشین تبدیل شدن به مجموعه ای از مورد اعتمادترین و نوآورترین برندهای صنعت پرداخت با ارائه بهترین، به روزترین و متنوع ترین خدمات به مشتریان در بازارهای مورد فعالیت بوده است.
مدیرعامل شرکت آسان پرداخت پرشین افزود: این شرکت با ۱۲ درصد از سهم تراکنش های صنعت پرداخت؛ در موقعیت چهارم در بین سایر شرکت ها قرار دارد.
وی همچنین آسان پرداخت از نظر تعداد تراکنش های پرداخت قبض و خرید شارژ با ۲۵.۵۸ درصد سهم توانسته است رتبه اول را در بین شرکت های پرداخت به دست بیاورد. مدیرعامل آپ روند فروش شرکت در سال ۹۹ را مبلغ ۶۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این رقم با رشد خوبی همراه بوده است و همچنین درآمدها نیز طی چند سال اخیر به طور متوسط ۲۳ درصد رشد داشته است.
به گزارش خبرنگار ما در این مجمع همچنین روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های شرکت تعیین شد.