26 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
یکشنبه, 07 دی 1399 ساعت 15:25

بررسي لايحه بودجه و تاثيرش بر بازار سرمايه در سمينار تخصصي مركز مالي ايران و كانون نهادهاي سرمايه‌گذاري

نوشته شده توسط 

838سمینار تخصصی بررسی لایحه بودجه و تاثیرات آن بر بازار سرمایه کشور با همکاری مرکز مالی ایران و کانون نهاد های سرمایه گذاری ایران در تاریخ 10 دی ماه برگزار خواهد. 

به گزارش بورس و بانك و به نقل از روابط عمومي، سجاد موحد، مدیر عامل مرکز مالی ایران در این رابطه بیان کرد: پس از برگزاری موفق بررسی لایحه بودجه 1399 با همکاری کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران و مرکز مالی ایران، این بار سمینار تخصصی بررسی لایحه بودجه 1400 با رویکرد بازار سرمایه در تاریخ 10 دی ماه از ساعت 14تا 17 بصورت آنلاین برگزار خواهد گردید.
موحد افزود : در این سمینار آنلاین که در جهت تعمیق دید تمام کنشگران حوزه بازار سرمایه و همچنین بررسی لایحه بودجه سال 1400 از یک دریچه علمی و کارشناسی طراحی شده است، دکتر پورابراهیمی ریاست کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، دکتر عبده تبریزی عضو سابق شورای عالی بورس، دکتر سبحانیان سخنگوی مرکز پژوهش های مجلس، دکتر اسلامی بیدگلی دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران، دکتر سلاح ورزی نایب رییس اتاق بازرگانی و عضو شورای عالی بورس، دکتر غلامی معاون سابق سازمان خصوصی سازی و آقای توکلی کاشی معاون توسعه کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران می باشند.
وی افزود: محورهای این سمینار پیرامون تامین مالی دولت از بازار سرمایه از طریق ابزارهای مالی در جهت رفع بخشی از کسری بودجه می باشد که این موضوع دغدغه مهمی در ذهن تمام کنشگران بازار سرمایه ایجاد گردیده است.
در انتها موحد خاطر نشان کرد: شرکت در این سمینار برای عموم آزاد است و با توجه به ظرفیت محدود علاقه مندان و کارشناسان می توانند جهت ثبت نام در این سمینار نام و نام خانوادگی خود را به همراه کلمه "بودجه" به شماره 02166761184 ارسال نمایند تا فرآیند ثبت نام و اطلاع رسانی از این طریق صورت پذیرد.