15 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
دوشنبه, 08 مهر 1398 ساعت 10:58

برنامه‌های ویژه‌ افزایش حجم بانکداری توسعه‌ای در استان قزوین

نوشته شده توسط 

2622وجود شهرک‌های صنعتی و واحدهای معتبر تولیدی و کشاورزی در استان قزوین، ظرفیت مناسبی برای رونق بانکداری توسعه‌ای در این استان ایجاد نموده است.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان قزوین که به‌منظور بررسی و سنجش میزان کارایی، اثربخشی و تحقق کمی و کیفی عملکرد با توجه به برنامه ابلاغی سال 98 در محل ساختمان ستادی میرداماد این بانک برگزار شد گفت: وجود شهرک‌های صنعتی و واحدهای معتبر تولیدی و کشاورزی در استان قزوین، ظرفیت مناسبی برای رونق بانکداری توسعه‌ای در این استان ایجاد نموده است.

نجفی افزود: برنامه‌های گوناگونی برای توسعه حجم عملیات بانکی در استان قزوین وجود دارد، افزایش تعامل با فعالان تولیدی و تعاونی، بهره‌گیری از ظرفیت‌های بند الف تبصره ۱۸قانون بودجه، بهره‌مندی از طرح رونق تعاون و اجرای بانکداری شرکتی برای واحدهای تولیدی بزرگ از مهم‌ترین راهبردهای توسعه فعالیت‌های بانک توسعه تعاون در استان قزوین می‌باشد.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: استان قزوین حدود ۱.۷درصد امکانات بانک توسعه تعاون به لحاظ نیروی انسانی، تعداد شعب و امکانات و تجهیزات بانکداری الکترونیک را داراست و با این امکانات حدود ۱درصد جذب منابع سپرده‌ای و اعطای تسهیلات بانک را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: انتظار این است با استقرار مدیریت جدید و تلاش‌های همکاران این استان شاخص‌های عملکردی بر اساس برنامه‌های ابلاغی محقق گردد.

در این جلسه غلامحسین عرب حسنخانی و جعفر مشکی مشاورین مدیرعامل، حسن شریفی مدیر امور طرح و برنامه، محمد ذوالفقاری مدیر امور مالی، احمد محمدی مدیر امور شعب، حمیدرضا البرزی مدیر امور اعتباری و حسن تاجیک مدیر امور مهندسی و پشتیبانی بانک توسعه تعاون ابعاد تخصصی عملکرد بانک در استان قزوین را بررسی نمودند و یونس کلانتری مدیر امور شعب استان قزوین و روسای شعب توضیحاتی در خصوص برنامه‌ها و عملکرد استان ارائه دادند.