29 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
یکشنبه, 07 مهر 1398 ساعت 15:46

پیشرفت کشور تداوم راه شهداست

نوشته شده توسط 

2599حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی امام جمعه موقت تهران در مراسم تشییع پیکر مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران، اظهار داشت: تمامی پیشرفت های امروز کشور متکی بر عزم و دانش ملت سرافراز ایران است و مسلما این پیشرفت ها مدیون خون شهدا و تداوم راه آن هاست.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از شاتا، حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی گفت: هفته دفاع مقدس را خدمت همه آحاد مردم به ویژه کارآفرینان، صنعتگران و فعالان در عرصه های مختلف اقتصادی کشور تبریک عرض می کنم.

وی افزود: خوشحالم که امروز این مراسم ارزشمند در حضور خانواده محترم وزارت صنعت، معدن و تجارت و دوست و برادر ارجمندم آقای رحمانی برگزار می شود.

ابوترابی اظهار داشت: اقتصاد کشور در اوایل دوره جنگ به طور کامل متکی به درآمد های نفتی بود و امروز شاهدیم که با پیشرفت در عرصه های مختلف صنعتی و توسعه صادرات، سهم نفت در درآمد های ارزی برای کشور اهمیت چندانی ندارد.

وی افزود : امروز ستون فقرات اقتصاد کشورمان را تولیدات داخلی و محصولات صادراتی تشکیل داده است.

امام جمعه تهران خاطرنشان کرد: تمامی پیشرفت های موجود اعم از نظامی، نانو، بیوفناوری و...، در عرصه ها و لایه های مختلف صنعتی کشورمان مشهود است و این نشان خوداتکایی بیش از پیش کشورمان در همه عرصه ها دارد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی تاکید کرد: بدون تردید و با تکیه به ظرفیت های تولید کنندگان، کارگران، اندیشمندان و همه تلاشگران کشور، در آینده ای نه چندان دور به قطب اقتصادی در منطقه و جهان تبدیل خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: شرایط امروز متکی به عزم و اراده ملت عزیزمان و تداوم بخش راه شهداست.

ابوترابی گفت: مردم امروز با درک سخت ترین تجربه تحریم ها راه خود را ادامه می دهند و تمامی فشارهای ظالمانه اقتصادی معاندان را با استعانت از شهدا و راهبری مقام معظم رهبری پشت سر خواهند گذاشت.