29 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
سه شنبه, 04 تیر 1398 ساعت 12:27

تقدير از مديرعامل سابق و خير مقدم به مديرعامل جديد شركت عمليات غيرصنعتی

نوشته شده توسط 

taghdir azطی مراسمی به ميزبانی پتروشيمي بندرامام، از زحمات مديرعامل سابق شركت عمليات غيرصنعتی صنايع پتروشيمی تقدیر شد.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی شركت پتروشيمی بندرامام، مراسم تقدیر از خدمات و زحمات غلامی مديرعامل سابق شركت عمليات غيرصنعتی صنايع پتروشيمی و معارفه آتش زمزم به عنوان مدیرعامل جدید، با حضور حمیدرضا رستمی مديرعامل شركت پتروشيمی بندرامام ، شهيدی نيا مديرعامل سازمان منطقه ويژه اقتصادی، مديران عامل شركت های تابعه هلدينگ خليج فارس در منطقه و مديران ارشد ستادی و عملياتی، در مجتمع پتروشيمی بندرامام برگزار شد.

در اين مراسم رستمی، اظهار کرد: توسعه پایدار و متوازن منطقه اولویت اول شرکت های تابعه هلدینگ خليج فارس است و در این راستا از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهند بود.

وی افزود: پتروشيمی بندرامام با داشتن بيشترين سهم در شورای راهبردی بين شركت های پتروشيمی منطقه و همچنين شركت عمليات غيرصنعتی بعنوان اصلی ترين مجموعه خدمات رسان به جامعه پيرامون هستند و در اين حوزه بيشترين وظيفه را بر دوش خود دارند.

مديرعامل پتروشيمی بندرامام ضمن تقدير از زحمات و عملكرد مطلوب غلامی، در شركت عمليات غير صنعتی تاكيد کرد: همواره مسئوليت ها برای تمامی مسئولين گذرا بوده و وظيفه همگی اين است كه در كنار يكديگر براي آبادانی كشور تلاش كنيم؛ قطعا از اين پس نیز شركت پتروشيمی بندرامام مانند گذشته به منظور ارائه بهترين خدمات به كاركنان صنايع پتروشيمی و خانواده ها و منطقه، در كنار مهندس آتش زمزم و شركت عمليات غير صنعتی خواهد بود.

در ادامه این مراسم شهيدی نيا مديرعامل سازمان منطقه ويژه اقتصادی نيز از تلاش های مديرعامل سابق شركت عمليات غير صنعتی تقدير كرد.

گفتنی است شركت خوارزمی بندرامام كه يكی از شركت های تابعه پتروشيمی بندرامام به شمار می آيد با شركت عمليات غير صنعتی صنايع پتروشيمی در حوزه های مسئوليت های اجتماعی، خدمات رسانی به كاركنان و خانواده های صنايع پتروشيمی و همچنين توسعه منطقه مراوده، مشاركت و همكاری های بسياری داشته است.