09 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 05 تیر 1400 ساعت 09:09

تبریک مدیرعامل صندوق شاهد به مناسبت ولادت امام رضا

نوشته شده توسط 

دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد طی پیامی فرارسیدن ولادت با سعادت هشتمین امام شیعیان حضرت امام رضا(ع) را تبریک و تهنیت گفت.


به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق طی پیامی فرارسیدن ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به شرح ذیل است:

یک جلوه از نگاه تو اى شمس مشرقین
هر صبح و شام طعنه به شمس و قمر زند
اى گل به روى ماه تو یا ثامن الحجج
ماییم در پناه تو یا ثامن الحجج

اینجانب برخود لازم می دانم به نمایندگی از تمامی خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو و همچنین کارکنان خدوم صندوق قرض الحسنه شاهد در سراسر کشور میلاد عالم آل محمد، هشتمین حجت سرمد، نگین درخشان وطن، السلطان ابا الحسن، حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السّلام) را به تمامی شیعیان جهان به ویژه ملت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض نمایم.

اینک و پس از گذشت قرن ها هنوز حرم امن و باصفای امام مهربانی ها پناهگاه خیل دلشکستگان و حاجت مندانی است که به امید شفاعت حضرتش از دور و نزدیک راهی دیار توس می شوند و دل های دردمند خویش را به دریای شفاعت و کرامتش دخیل می بندند.

امید است در سایه جود و کرم آن امام مهربانی و حجت الهی و به یمن برکت میلاد سراسر نور آن گوهر درخشان امامت همواره در زمره رهپویان طریق ائمه معصومین علیهم السلام، رستگار و پیروز باشید.

اسلام کریمی

مدیرعامل

لازم بذکر است دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق صبح امروز با حضور در بخش های مختلف ستاد مرکزی ضمن تبریک ولادت باسعادت امام رضا(ع) با اهداء گل به کارکنان این روز خجسته را گرامی داشته و همچنین به کارکنانی که نامشان مزین به نام امام رضا(ع) بود هدایایی اهدا کرد.