09 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 09 مهر 1399 ساعت 10:45

حضور مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در رویداد فیناپ

نوشته شده توسط 

003088دکتر مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سيزدهمين رويداد فيناپ با موضوع احراز هويت ديجيتال، به‌عنوان يکي از اعضاي پنل گفت‌وگو حضور مي‌يابد.

به گزارش بورس و بانك و به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، سیزدهمین رويداد فيناپ و دومين فيناپ آنلاين با موضوع احراز هويت ديجيتال با حضور صاحب‌نظران و متخصصان اين حوزه، پنجشنبه ۱۰ مهرماه ساعت ۱۳ تا ۱۸ از طریق بسترهای پخش زنده به نمایش گذاشته می‌شود.


چرا احرازهویت دیجیتال؟
بحران کرونا در دنیا و در ایران منجر به استقبال مردم از خدمات غیرحضوری شده و در حال حاضر شرکت‌هايي در اين فضا توانسته‌اند فعاليت خود را توسعه دهند که با ايجاد زيرساخت‌هاي لازم خدمات غيرحضوري متنوعي همراه با ارزش افزوده به مشتريان خود ارائه دهند. حوزه‌هايي مانند بورس در استفاده از اين تکنولوژي فعال‌تر عمل كرده و بعضي حوزه‌ها نيز هنوز اقدامي براي احراز هويت ديجيتال مشتريان خود انجام نداده‌اند.

این فضا فرصت مناسبی را برای شبکه مالی و بانکي کشور به وجود آورده تا با تقويت زيرساخت‌هاي خود بتوانند خدمات متنوع‌تري را به‌ صورت غيرحضوري به مشتريان عرضه کنند. با توجه به اهمیت این موضوع، دومین رویداد فیناپ آنلاین برای قانون‌گذاران، صاحب‌نظران و متخصصان فعال در حوزۀ احراز هویت دیجيتال مجالي فراهم کرده است تا دانش، نقطه نظرات و اخبار جديد اين حوزه را با بينندگان به اشتراک بگذارند.


سخنران‌های این رویداد

یک پنل گفت‌وگو با موضوع «احراز هویت دیجیتال در نهادهاي مالي کشور» با حضور مرتضي اکبري «مديرعامل بانک مهرايران»، عليرضا ماهيار «معاون فناوري و توسعه نوآوري سمات»، محمد مظاهري «مديرعامل شركت توسن تكنو»، محمد گركاني‌نژاد «متخصص پرداخت و بانكداري الكترونيك» برگزار خواهد شد كه عماد ايراني «مدير شبكه شاتوت» اين پنل را مديريت خواهد كرد.

همچنین در این رویداد محمدباقر اثنی عشري «رئيس سازمان نظام صنفي رايانه‌اي کشور»، رضا باقري اصل «دبير شوراي اجرايي فناوري اطلاعات» و سعيد احمدي پويا «مدير کميته تدوين سند احراز هويت ديجيتال» اطلاعاتي از روند تدوين سند احراز هويت ديجيتال را اعلام خواهند کرد. محسن سعيدي «مدير مرکز فين‌تك انصار» كه ميزبان اين رويداد هستند از فراگيري مالي خواهد گفت.

امید ترابی «معاون فروش و ارتباط با مشتریان توسن»، علی رسولي‌زاده «مديرعامل شرکت دانش بنيان پارت» صادق عبادالهي «مديرعامل اپي اکو»، عليرضا سفيدپور «معاون توسعه کسب‌وکار اعتباري ديجي‌پي» و ماكان سپهري‌فر «مدير فني دپارتمان ديجيتال بانك خاورميانه» سخنران‌هايي هستند كه هركدام از منظر دانش و تجربۀ خود درخصوص احراز هويت آنلاين مشتريان ارائه‌اي جذاب خواهند داشت.

در بخش فیناپ پلاس، امیر مستکین «سردبیر ديجياتو» با محمد خلج قاسم‌آبادي «مديرعامل اسنپ» گفت‌وگويي متفاوت با عنوان «اسنپ در کدام مسير مي‌راند» خواهد داشت.

گفتنی است رویداد فیناپ نخستین رويداد تخصصي در حوزه فين‌تک است که از سال ۱۳۹۶ آغاز به‌کار کرده و به بیان چالش‌ها و بررسی مسائل روز مرتبط با فین‌تک، استارتاپ‌های فين‌تک و كارآفريني استارتاپي مي‌پردازد.


ثبت‌نام و تماشای رویداد

مخاطبان رویداد فیناپ برای حمایت از رويداد و پيش‌خريد محتواي آن مي‌توانند از طريق لينک http://bit.ly/finupkyc اقدام کنند. همچنین این رویداد نیز از آپارات به‌صورت زنده پخش خواهد شد. ارسال پرسش‌ها و نظرات از طریق آپارات و نیز از طریق توئیتر با هشتگ #Finupevent برای تماشاگران ممکن است.