10 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
جمعه, 04 مهر 1399 ساعت 13:00

مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۲۴ ساعته شد

نوشته شده توسط 

002998مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با بهره مندی از کارشناسان خبره و متخصص به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته آماده ارائه مشاوره به مشتریان ارجمند است.

به گزارش بورس و بانك و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرکز ارتباط با مشتریان بانک مهر ایران در سال ۱۳۹۵ با رويکرد تداوم و تسهيل ارتباط با مشتريان ارجمند و در راستاي تحقق بيش‌ازپيش اصل مشتري مداري و باهدف راهنمايي و پاسخگويي نظام‌مند و سريع فعاليت خود را آغاز كرد.

بانک مهر ایران افتخار دارد که در راستای ایجاد ارتباط موثر با مشتریان و رفع موارد اعلامي از سوي ايشان از مهر ماه ۱۳۹۹ به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته پاسخگوي مشتريان است.

پاسخ‌گویی به پرسش‌های بانکی مشتريان، ارائه اطلاعات درباره انواع خدمات، سپرده‌ها و تسهيلات و شرايط و مقررات دريافت انواع خدمات، ارائه مشاوره درزمينهي بهره‌گيري از خدمات بانکي، آموزش و راهنمايي مشتريان در خصوص نحوه استفاده از خدمات بانکداري الکترونيك (اينترنت بانك، تلفن‌بانك، همراه بانك و...)، بازتاب مشكلات احتمالي در بهره‌برداري از خدمات بانكي به واحد مربوطه و پيگيري آنها، دريافت و پيگيري تمامي ديدگاه‌ها، انتقادات و شكايت‌ها و بازتاب آن به واحدهاي مرتبط، ارائه اطلاعات شعب و واحدهاي بانك و... از اهم خدمات قابل ‌ارائه توسط اين مركز است.

مشتریان بانک‌ مهر ایران می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته با شماره ۴۳۲۲-۰۲۱ تماس گرفته و پاسخ‌ کامل و شفاف سؤالات خود را از گروه‌های مختلف کارشناسان دريافت کنند.