08 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 12 مهر 1402 ساعت 17:27

آغاز به کار غرفه پست بانک ایران در نمایشگاه روز روستا و عشایر به همراه ۱۰۰ شرکت از مشتریان بانک

نوشته شده توسط 

غرفه پست بانک ایران در نمایشگاه روز روستا و عشایر (روستا آباد) به همراه ۱۰۰ شرکت از مشتریان بانک که با دریافت تسهیلات از بانک راه اندازی و یا به توسعه کسب و کار خود پرداخته‌اند، امروز ۱۲ مهر ماه ۱۴۰۲ آغاز به کار کرد.

 به گزارش بورس و بانک و  به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در این نمایشگاه که طی روز های ۱۲ لغایت ۱۸ مهرماه در مصلای امام خمینی‌(ره) برگزار می‌شود، اهم خدمات و دستاورهای پست بانک ایران در ایفای دو مأموریت بانک در زمینه تحقق اقتصاد دیجیتال و توسعه دسترسی به خدمات بانکی در نقاط روستایی و کمتر توسعه یافته به علاقمندان عرضه می‌شود.
بنا‌بر‌این گزارش: دایر‌کردن باجه بانکی روستایی با حضور ۸ مسئول باجه بانکی با لباس محلی در غرفه بانک و استقرار خود‌پرداز سیار در محوطه نمایشگاه و خودپرداز ثابت و کش‌لس برای ارائه خدمات به بازدید‌کنندگان از دیگر برنامه‌های حضور پست بانک ایران در نمایشگاه خواهد بود.
این گزارش می‌افزاید: در طول برگزاری نمایشگاه مدیران و کارشناسان پست بانک ایران با حضور در غرفه بانک پذیرای بازید‌کنندگان و علاقمند بوده و آماده پاسخگویی به سئوالات و شنیدن دیدگاه‌ها و نظرات آنان برای ارتقای کمی و کیفی خدمات بانک می‌باشند.
شایان ذکر است: آدرس غرفه پست بانک ایران؛ درب ۵۹  مصلای امام خمینی‌(ره)، سالن شبستان، ستون ۸۵ می‌باشد.
گفتنی است: نمایشگاه روستا آباد با عرضه محصولات یک‌هزار تولیدکننده در مصلای تهران به مناسبت روز «روستا و عشایر» توسط معاونت توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری برای شناساندن بازار روستاییان و عشایر کشور به عموم مردم و رونق تولید برپا‌می‌شود.
برپایی بیش از یک‌هزار غرفه عرضه محصولات روستایی و عشایری، برپایی ۵۰ غرفه ویژه مجموعه‌های مردمی و جهادی فعال در حوزه اشتغال روستایی، اجرای مراسمات آیینی و محلی، اجرای بازی های بومی محلی و ویژه برنامه های ورزشی محلی، معرفی قومیت‌ها، برپایی نمایشگاه عکس و اکران فیلم مرتبط با روز روستا در محل نمایشگاه و برگزاری جشن‌های آیینی روستاییان از مهمترین بخش‌های این نمایشگاه است.
یکی دیگر از بخش های این نمایشگاه شناسایی و معرفی ۱۰۰ روستای نمونه و تولیدات آنها، حضور کارشناسان روستایی و عشایری، شناسایی طرح‌های صنعتی، تولیدی و عمرانی در روستاها و رسیدگی به دغدغه‌ها و رفع موانع تولید در روستاهاست.
همچنین در این نمایشگاه جشنواره مجازی عکاسی و پویش «روستای من» ویژه کودکان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه عرضه محصولات روستایی می‌توانند از ۱۲ تا ۱۸ مهرماه و ساعت ۱۰ تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه به مصلای تهران مراجعه کنند.