23 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
دوشنبه, 23 مرداد 1402 ساعت 21:14

اقدامات موسسه اعتباری ملل در شاخص مشتری مداری

نوشته شده توسط 

موسسه ملل با ایجاد زیرساخت های فناورانه اقداماتی را در جهت رفاه حال مشتریان و تکریم آنان کرده است. این موسسه که همواره با شناسایی دغدغه جامعه هدف خود تلاش خود را به کار گرفته تا بهترین خدمات را در کمترین زمان ممکن ارائه دهد ، نگاه فناورمحور این مجموعه را در کنار فعالیت‌های مرسوم مالی به کاهش دغدغه اقشار مختلف و اعطای تسهیلات تکلیفی و خدمات غیرحضوری معطوف ساخته است.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی موسسه ملل ؛ موسسه اعتباری ملل با راه اندازی متابانک تلاش می‌کند تا مشتریان خود را از دریافت خدمات فناورمحور و سریع و غیرحضوری بهره‌مند سازد. اقدامات موسسه اعتباری ملل در جهت رفاه حال و تکریم مشتریان باعث گردید تا این موسسه در همایش آیین تجلیل از یکصد برند برتر سال بنا بر فعالیت‌های شایسته و اقدامات موثر در شاخص مشتری مداری موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر شود.

اعطای تسهیلات در راستای مشتری‌مداری

موسسه اعتباری ملل در چهار ماهه نخست سال جاری تعداد 737 فقره وام قرض الحسنه فرزندآوری به مبلغ 800/ 436 میلیون ریال پرداخت کرده است که از لحاظ تعداد 38 درصد و از لحاظ مبلغ 46 درصد نسبت به خرداد ماه رشد داشته است.

موسسه اعتباری ملل در تیرماه 1402 مبلغ 400/ 187 میلیون ریال وام قرض الحسنه فرزندآوری پرداخت نمود. ملل، در خرداد ماه تعداد 226 فقره به مبلغ 128/400 میلیون ریال وام قرض الحسنه فرزندآوری پرداخت کرد که نسبت به اردیبهشت ماه 38 درصد رشد داشته است.

علاوه بر این، این موسسه به منظور حمایت از مستاجران در تامین واحد مسکونی، در خرداد ماه سال جاری، تعداد 108 فقره وام ودیعه مسکن به مبلغ 49 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرد که از لحاظ تعداد، نسبت به اردیبهشت ماه سال جاری، 104% درصد و از لحاظ مبلغ  109% درصد افزایش داشته است.

در کنار موارد مطروحه در اعطای تسهیلات حمایتی این موسسه از اقشار مختلف، ملل پرداخت وام‌هایی را در راستای اشتغالزایی در دستور کار خود قرار داده است. در همین راستا، این موسسه به تعدادی از نخبگان استان البرز تسهیلات اشتغالزایی را در شاخص مشتری‌مداری در فرایند زمانی 48 ساعته به انجام رسانیده است.