08 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
پنج شنبه, 18 خرداد 1402 ساعت 23:05

رونمایی از سه محصول جدید کارگزاری بانک پاسارگاد

نوشته شده توسط 

کارگزاری بانک پاسارگاد همزمان با دومین روز از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه)؛ از سه محصول «باشگاه مشتریان»، «سامانه اعتبارسنجی» و «معاملات الگوریتمی برای سهامداران حقیقی» رونمایی کرد.
به گزارش بورس و بانک؛ باشگاه مشتریان کارگزاری پاسارگاد در راستای قدردانی از اعتماد مشتریان وفادار و با هدف ارائه خدمات ویژه به اعضاء، تقویت ارتباط تعاملی بین کارگزاری و سرمایه‎گذار و افزایش رضایتمندی ایجاد شد. در این بستر کارگزاری بانک پاسارگاد قصد دارد خدمات جدیدی همچون تخفیف کارمزد، بسته‎های اعتباری، ارائه بسته‌‌های خبری، تحلیلی و مشاوره‎ای، بسته‎های آموزشی و ... ارائه دهد.
مشتریان وفادار می‌توانند با هر بار ورود یا قرعه‌کشی، شرکت در مسابقه‎ها و برخی فعالیت‌ها نظیر دعوت از دوستان، مشارکت در صفحات مجازی یا شبکه‎های‌اجتماعی و ... امتیاز کسب کرده و از مزایای مختلف باشگاه مشتریان بهره‌مند شوند.
خدمات باشگاه مشتریان شامل ارائه تخفیف‌های کارمزد در معاملات سهام، اعطاء بسته‌های اعتباری همراه با راه‌اندازی سامانه اعتبارسنجی، بسته‌های آموزشی، خدمات پشتیبانی شبانه‌روزی‌ و آنلاین، مسابقه و جوایز امتیازی، دریافت پاداش و کسب امتیاز با معرفی و دعوت دوستان است.
از مزایای سامانه ماهور می‌توان به ثبت‌نام غیرحضوری برای دریافت کدبورسی، دسترسی به سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) و دریافت کدمعاملاتی آنلاین ظرف چند دقیقه اشاره کرد.
نیروانا هم نسل جدید سامانه معاملاتی کارگزاری بانک پاسارگاد است که در دو بخش ساده و پیشرفته ارائه می‌شود. این سامانه دارای محیطی ساده و کاربردی، پاسخگو به نیازهای معاملاتی یک کاربر حرفه‌ای و دسترسی آسان به تمامی داده‌های بازارهای جهانی است و علاوه بر دسته‌بندی داده‌های بازار بر اساس ریسک‌پذیری یا ریسک‌گریزی کاربر؛ کل نمادهای بازار بر اساس گزینه‌های تکنیکال و بنیادی را پایش کرده و از قابلیت ارزیابی پرتفوی و دسترسی به ریزتراکنش‌ها، اطلاعیه‌ها و اخبار، ارزیابی سهم و نمایش داده‌های بنیادی و تکنیکال، بررسی شماتیک سهم بر اساس داده‌های بنیادی و تحلیلی برخوردار است.