17 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 06 شهریور 1398 ساعت 09:39

فلاح: لیگ ستارگان بورس، مظهر گرایش نسل نوخواسته دانشگاهی به بورس

نوشته شده توسط 

2169مراسم معرفی تیم های برتر سومین لیگ بین المللی ستارگان بورس با حضور دکتر شاپور محمدی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، و مدیران ارشد بازار سرمایه در دانشگاه الزهرا برگزار شد و سومین نسل سفیران بازار سرمایه این بار با چهره بین المللی ماموریت جدید خود را آغاز کردند.

 

به گزارش بورس و بانک ، در ابتدای این مراسم، یاسر فلاح مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس و رییس ستاد برگزاری سومین لیگ ستارگان بورس به ایراد سخن پرداخت و گفت: در اولین دوره لیگ ستارگان بورس تنها ده تیم از دانشگاه های تهران حضور داشتند و اکنون سومین لیگ ستارگان بورس در سطح کشوری و بین المللی و با حضور ۶٠ تیم داخلی و پنج تیم از چهار کشور عراق، ترکیه، سوریه و عمان برگزار شد.
مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس با اشاره به اینکه ٣٠٠ دانشجو در این رقابت حضور داشتند، افزود: این گستردگی حضور در یک رقابت دانشجویی کم نظیر است.
یاسر فلاح افزود: امروز آوازه این رویداد از مرزهای کشور خارج شد و به بالاترین نهاد بین المللی بازار های مالی رسید. اثربخشی مثبت دو دوره لیگ ستارگان بورس سبب شد تا اکنون شاهد پیام مهم پاول اَندروز، دبیرکل (IOSCO) به این رویداد باشیم.
رییس برگزاری سومین لیگ ستارگان بورس با تاکید بر اینکه این رویداد دروازه ارتباط بازار سرمایه و دانشگاه بود، افزود: بنابر تصمیم رییس محترم سازمان بورس و اوراق بهادار، رزومه تمامی دانشجویان حاضر در این رویداد به نهاد های مالی ارسال می شود و امیدواریم شاهد حضور آنها در خانواده بازار سرمایه باشیم.
یاسر فلاح به اثرات مثبت حضور تیم های سایر کشورها اشاره کرد و ادامه داد: تعدادی از شرکت کنندگان خارجی برای اخذ کد سهامداری اقدام کرده اند و این اتفاق مثبتی برای ما است.
مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در پایان تاکید کرد: در یک جمله، لیگ ستارگان بورس مظهر گرایش نسل نوخواسته دانشگاهی به سمت بازار سرمایه بود.