10 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 15 تیر 1398 ساعت 16:01

فلاح: مسیر لیگ ستارگان بدون نقص است

نوشته شده توسط 

sarmayeye melliصبح امروز (شنبه) پانزدهم تیرماه زنگ سومین لیگ بین المللی ستارگان بورس با حضوراعضای هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، مدیران ارشد بازار سرمایه به صدا درآمد.

 

به گزارش بورس و بانک، در ابتدای آیین گشایش لیگ ستارگان بورس، یاسر فلاح، مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس عنوان کرد: تابستان ٩۶ و هنگامی که که شرایط بازار سرمایه متعادل نبود لیگ ستارگان بورس با حضور ١٠ تیم کار خود را شروع کرد و در آن زمان نقدهایی به آن شد. عنوان می شد این رقابت تبلیغ نوسان گیری و سفته بازی است! پاسخ این بود که این رقابت صرفا رویدادی دانشجویی است و شرکت کنندگان سفیران بازار سرمایه هستند. امروز اما خوشحالیم که پاسخ نقدها با حضور ۶٠ تیم داخلی و پنج تیم بین المللی داده شد و سفیران بین المللی نیز به جمع خانواده بازار سرمایه ایران وارد شده اند.
دبیر اجرایی لیگ ستارگان بورس با بیان اینکه این رویداد امروز همتراز با مسابقات ربوکاپ شده است، گفت: امروز پنج تیم از ۴ کشور ترکیه، عمان، سوریه و عراق در ایران حضور دارند و ارزش افزوده لیگ ستارگان بورس چهره بین المللی آن است و امیدوارم در دوره های بعدی شاهد حضور کشورهای بیشتری باشیم.