10 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
دوشنبه, 10 تیر 1398 ساعت 13:23

بهرامن: پیگیری رفع مقررات مخل تولید در جهت حمایت از تولیدگران و اجرای نقشه راه معدن و فعالیت‌های معدنی

نوشته شده توسط 

BAHRAMANپیشکسوت حوزه معدن و رییس خانه معدن ایران بر پیگیری رفع مقررات مخل تولید در جهت حمایت از تولیدگران و اجرای نقشه راه معدن و فعالیت های معدنی تاکید کرد.

به گزارش بورس و بانک، محمدرضا بهرامن در مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن در سالن اجلاس سران با تاکید بر این مطلب، افزود: بدون درنظر گرفتن شاخصه های توسعه اقتصادی نمی توانیم از پیشرفت صحبت کنیم، در بسیاری از تولیدات در رده های برتر دنیا هستیم و با تحریم ها مقابله می کنیم.
وی ادامه داد: روز ملی صنعت و معدن فرصت مغتنمی برای معرفی توانمندی های حوزه صنعت و معدن کشور است.
رییس خانه معدن ایران تصریح کرد: وجود بنگاهای بزرگ‌ معدنی و صنعتی ظرفیت بسیار خوبی برای تامین نیازمندی های مختلف است، با بهره گیری از توان تولیدی کشورمان، به سمت افزایش تولید و رفع بیکاری پیش برویم.
بهرامن بیان کرد: با حمایت سران سه قوه باید مسیرمان را برای رسیدن به قدرت اول منطقه و مسیر توسعه هموار کنیم.
وی اضافه کرد: راه توسعه همه جانبه، پرداختن به توسعه صنعتی و معدنی است که بار سنگین آن بر عهده دستگاه های ذی ربط و بخش خصوصی است.
این پیشکسوت حوزه معدن ادامه داد: بخش خصوصی سرمایه عظیمی است، کمک به اجرای نقشه راه معدن و صنایع معدنی از اولویت های سال رونق تولید است.
بهرامن در پایان تصریح کرد: پیگیری رفع مقررات مخل تولید در جهت حمایت از صنعتگران و معدنکاران و تولیدگران باید در دستور کار قرار بگیرد.