13 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
دوشنبه, 02 بهمن 1402 ساعت 20:38

پیام سیدمحمد احمدزاده مدیرعامل پتروشیمی بوعلی‌سینا

نوشته شده توسط 

مدیرعامل پتروشیمی بوعلی‌سینا در پیامی کسب رتبه اول بهره‌وری‌کل عوامل در گروه پتروشیمی ایران در همایش IMI100  را تبریک گفت.


متن پیام سیدمحمد احمدزاده مدیرعامل پتروشیمی بوعلی‌سینا به شرح زیر می باشد:
بسم‌ الله الرحمن الرحیم

بدون شک هر جا با همدلی و وفاق جمعی خدمتی صورت گیرد؛ برکاتش شامل‌ همه می‌شود.

موفقیت در کسب رتبه اول بهره‌وری‌کل عوامل در گروه پتروشیمی ایران در همایش IMI100 نشان از عزم جدی همکاران سخت‌کوش خانواده بزرگ پتروشیمی بوعلی‌سینا دارد.

شما همکاران آینه تمام نمای شرافت، صداقت، تعهد و جهادی بی‌وقفه هستید. بنده بر این باورم که توسعه و بالندگی میسر نمی‌شود؛ جز با همت و جدیت در سایه سازنده اندیشه شما.

در این پنج سال سپری شده؛ سالی پر از افتخارات برای شرکت پتروشیمی بوعلی‌سینا رقم خورده است. بدینگونه که الحمدلله از سال 1397 تا ۱۴۰۱ علاوه بر اینکه با افزایش تولید، فروش، درآمد و سود همراه بوده؛ در سال ۱۴۰۲ هم شاهد درخشش رتبه اول بهره‌وری‌کل عوامل در گروه پتروشیمی کشور، دریافت جایزه مدیریت مالی، افزایش ۷ درصدی طی نه ماهه سالجاری نسبت به نه ماهه سال ۱۴۰۱، افزایش سود نه ماهه‌ سال ۱۴۰۲ نسبت به کل سود سال ۱۴۰۱، در مدار قرار گفتن واحد پارازایلین و تولید محصول آن بوده‌ایم. اینها همگی برگ‌های زرینی بود که در دفتر خاطرات شرکت پتروشیمی بوعلی‌سینا حک شده است.

بدینوسیله موفقیت‌های به دست آمده که حاصل مجاهدت‌های شبانه‌روزی بوده را به شما همکاران تبریک گفته و سربلندی، موفقیت و توفیق روزافزون همراه با سلامتی را برای شما و خانواده محترمتان از خداوند متعال آرزو می‌کنم.

با تشکر فراوان

سیدمحمد احمدزاده

مدیر‌عامل شرکت پتروشیمی بوعلی‌سینا