08 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
سه شنبه, 24 بهمن 1402 ساعت 15:43

بازدید دانش آموزان نخبه نی ریزی از مجتمع فولاد غدیر

نوشته شده توسط 

در آستانه چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، جمعی از دانش آموزان نخبه نی ریزی در مقطع تحصیلی متوسطه دوم از بخش های مختلف شهرستان از مجتمع فولاد غدیر نی ریز بازدید کردند.


به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی ریز، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، جمعی از دانش آموزان نخبه از نی ریز، قطرویه و مشکان با حضور در مجتمع فولاد غدیر نی ریز از نزدیک از بخش های مختلف کارخانه بازدید کردند.


در این بازدید دکتر مصطفی پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز، ضمن تبریک عید مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص) و فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و خیرمقدم به آینده سازان ایران اسلامی اظهار داشت: آنچه در این بازدید مشاهده کردید نتیجه تلاش، کوشش و زحمات کسانی است که یا اصالتا بومی همین منطقه هستند یا در عملکرد نی ریزی هستند.


وی افزود: در مجتمع فولاد غدیر نی ریز همه در کنار هم با همدلی به دنبال تعالی و منزلت شهرستان نی ریز هستیم تا آنچنان که برازنده نی ریز است نام این شهرستان در جای جای کشور برافراشته شود.


مصطفی پور همچنین با اشاره به اهمیت بالای بازدیدهای دانش آموزی برای مجتمع فولاد غدیر نی ریز ادامه داد: حضور دانش آموزان نخبه و بازدید از بخش های مختلف کارخانه، فرصت مناسبی است تا کسانی که علاقمند به سرافرازی نی ریز هستند از نزدیک با فضای کار در یک مجتمع بزرگ صنعتی آشنا شوند تا با ایجاد انگیزه در آینده نقشی اثرگذار در صنعت کشور داشته باشند.


مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز از حمایت این مجتمع از دانش آموزان نخبه شهرستان خبرداد و افزود: ما در مجتمع فولاد غدیر نی ریز پذیرای دانش آموزان مستعد و با انگیزه در مقاطع مختلف تحصیلی هستیم تا با برنامه ریزی بازدیدهای تخصصی، فرصتی برای پیشرفت و موفقیت این عزیزان فراهم شود و نخبگان نی ریزی از همین الان خیالشان بابت تحصیل و اشتغال راحت باشد و در مسیر نخبگی قدم بردارند.