02 خرداد 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
دوشنبه, 30 خرداد 1401 ساعت 23:13

پرداخت سود سنواتی پتروشیمی پارس از طریق سجام

نوشته شده توسط 

شرکت پتروشیمی پارس در یک اطلاعیه شفاف سازی در سامانه کدال اعلام کرد : این شرکت به منظور تسریع و تسهیل پرداخت مطالبات سنواتی سهامداران، از طریق سامانه سجام اقدام می‌کند.

 

به گزارش بورس و بانک به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ در ادامه این اطلاعیه آمده است: بنابر الزام سازمان بورس و اوراق بهادار پرداخت هرگونه سود سهام جاری و یا سنواتی صرفا از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه میسر خواهد بود و به همین منظور سهامدارانی که تا کنون در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند می بایست در اسرع وقت نسبت به تکمیل و ثبت نام در این سامانه اقدام کنند.

 

سامانه سجام چیست ؟

 

لازم به ذکر است، سجام یک سامانه زیر ساختی برای شناسایی مشتریان جهت ورود به باشگاه بزرگ بازار سرمایه ایران است که تمام فعالان این بازار اعم از سرمایه‌گذاران، مشتریان و مدیران نهادها در این سامانه، فقط یک بار برای همیشه اطلاعات خود را در آن ثبت خواهند کرد و پس از احراز هویت حضوری و غیر حضوری قادر به دریافت خدمات مبتنی بر داده های تایید شده خواهند بود.

 

بر اساس این گزارش، از طریق این سامانه اطلاعات هویتی، شماره حساب، شماره موبایل، آدرس الکترونیکی و اقامت دایمی فرد ثبت می‌شود و از آن به بعد هیچ نهاد مالی نیازی به دریافت مجدد اطلاعات آن سهامدار را ندارد.

 

سهامداران می‌توانند با مراجعه به سایت www.sejam.ir ثبت نام و احراز هویت سجام را به صورت الکترونیکی انجام دهند.