29 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
سه شنبه, 09 شهریور 1400 ساعت 12:07

بحران فرونشست‌ها زیر ذره‌بین فعالان رسانه‌ای و کارشناسان

نوشته شده توسط 

مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران با حضور کارشناسان علوم زمین و فعالان رسانه‌ای در یک لایو اینستاگرامی قرار است به آسیب‌شنایی بحران فرونشست‌ها و ماموریت نوآوران و استارتاپ‌ها بپردازد.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی ایمینو ؛ در این لایو اینستاگرامی که با محوریت "بررسی مخاطرات فرونشست زمین و راهکارهای کارشناسی آن"، "ماموریت نوآوران و استارتاپ‌ها در حل بحران فرونشست‌ها و مدیریت منابع آبی" و "بررسی اقدامات سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور در راستای جلوگیری از نشست سطح زمین" روز دوشنبه ۸ شهریورماه ساعت ۱۸ عصر برگزار می‌شود، خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای حضور (آنلاین)خواهند داشت تا پرسش‌های خود را مطرح کنند.

ایمینو در این لایو میزبان خبرگزاری‌های ایرنا، ایسنا، فارس، تسنیم، مهر، باشگاه خبرنگاران و وب‌سایت‌های تخصصی بخش معدن و استارتاپ‌ها خواهد بود.

مهمانان این لایو اینستاگرامی پروفسور عزت‌الله رئیسی پدر علم آب‌شناسی ایران و دکتر رضا شهبازی مدیرکل دفتر مخاطرات، زیست‌محیطی و مهندسی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور است.

دکتر سروش مدبری دکتری زمین شناسی اقتصادی و عضو هیات علمی دانشکده زمین‌شناسی دانشگاه تهران اجرای این برنامه را برعهده خواهد داشت تا مباحث به صورت کارشناسی دنبال شود.

همراهان گرامی ایمینو و فعالان رسانه‌ای محترم، اگر دغدغه بحران فرونشست‌ها و تبعات جدی آن را دارید، این لایو را از دست ندهید. همچنین می‌توانید سوال های خود را به این شماره ۰۹۹۳۱۵۸۳۴۷۷ ارسال بفرمایید تا کارشناسان عزیز برنامه پاسخ دهند.