28 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 10 ارديبهشت 1399 ساعت 10:55

جدیت بیشتر برای مديريت منابع و مصارف در سال ۹۹

نوشته شده توسط 

01166معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: با توجه به محدوديت منابع دولت ،در سال جاري ٤ هزارو ٨٠٠ ميليارد تومان هنوز دراختيار سازمان قرار نگرفته است كه اميدواريم با مديريت منابع و مصارف ضمن اينكه به كار لطمه اي وارد نشود، اين موضوع جبران و به اهداف از پيش تعيين شده سازمان دست يابيم.

 

به گزارش بورس و بانك و به نقل از آي‌هينا، شاهرخ رامزی با اشاره به اينكه برنامه عملياتي همانند سال گذشته خط قرمز سازمان بيمه سلامت ايران است، بيان كرد: معاونين و مديران كل استانها موظف هستند كه در زمينه كنترل دقيق روند پيشرفت برنامه عملياتي و يا عقب ماندن احتمالي برنامه پاسخگو باشند تا در نهايت سال پرباري را در جهت اعتلاي سازماني داشته باشيم.

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران در خصوص وضعيت بودجه سال ٩٩ سازمان بيمه سلامت ايران، گفت: با توجه به محدوديت هاي اعتباري كه دولت با آن مواجه است، بودجه سازمان حدود ٩ درصد افزايش داشته است كه يقينا هزينه ها بيش از اين مقدار افزايش خواهد يافت.

وي از تلاش ارائه دهندگان خدمات سلامت تشكر كرد و گفت: بيش از ٤٤ هزار موسسه درماني طرف قرارداد سازمان بيمه سلامت ايران هستند كه با تمام محدوديت ها همواره با سازمان همراهي كردند.

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اينكه براساس مصوبات ستاد ملي كنترل كرونا، سازمان بيمه سلامت هزينه بيماران مبتلا به كرونا را تحت پوشش قرار مي دهد، گفت: همچنين تحت پوشش قرار گرفتن بيماران مبتلا به كرونا روي تخت بيمارستان، اضافه شدن پوشش هاي جديد از جمله دارو در پروتكل هاي درماني و ديگر خدمات از اقدامات انجام شده است كه براي تداوم آن به هزارو٥٠٠ ميليارد تومان منابع نياز داريم كه به مراجع مربوطه اعلام شده است.