26 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
دوشنبه, 08 ارديبهشت 1399 ساعت 15:13

اقدام جدی بیمه سلامت در صیانت از حقوق بیمه شدگان در زمان شیوع کرونا

نوشته شده توسط 

01153عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت:رعایت توصیه های بهداشتی در پیشگیری از سرایت ویروس کرونا و لزوم صیانت از سلامت بیمه شدگان تحت پوشش در بیمه سلامت مد نظر است.

به گزارش بورس و بانك و به آي‌هينا، سید جواد ساداتی نژاد گفت: سازمان بیمه سلامت ایران دردوره شیوع کرونا در کشور با ارائه خدمات بسیار خوب به موسسات طرف قرارداد و بیمه شدگان تحت پوشش خوش درخشید.
نماینده کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی افزود : از عملکرد بسیار خوب مدیریت کلان سازمان بیمه سلامت ایران در پرداخت مطالبات دانشگاه علوم پزشکی کاشان و موسسات طرف قرارداد ازجمله بیمارستانها،داروخانه ها ،پزشکان و پارکلینیک ها قدردانی می کنیم، این مساله سبب می شود تا این موسسات با دلگرمی بیشتر با بهترین نحو به بیمه شدگان و مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل ارائه خدمت کنند.
وی با اشاره به اهمیت رعایت توصیه های بهداشتی در پیشگیری از سرایت ویروس کرونا و لزوم صیانت از سلامت بیمه شدگان تحت پوشش تصریح کرد: اقداماتی چون تمدید اعتبار دفترچه ها ی بیمه سلامت فاقد اعتبار در سامانه های بیمه سلامت تا پایان خرداد سال جاری و تمدید پروندهای بیماران از جمله بیماران دیابتی و سرطانی باعث شد تا بیمه شدگان با مراجعه کمتر به مراکز و شیوع کرونا جلوگیری و همچنین رضایت بسیار خوب مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل را به همراه داشت.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: این سازمان در بحث کاهش و مدیریت هزینه اقدامات خوبی را انجام داده است، لذا امیدواریم با همکاری مجلس و تصویب قانون،خدمات رفاهی بهتری را شاهد باشیم تا با رفع چالش‌های اعتباری و مالی سازمان، خدمات بهتری نیز به بیمه شدگان و اقشار آسیب پذیر جامعه ارائه شود.