02 خرداد 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
سه شنبه, 05 شهریور 1398 ساعت 15:13

حمایت مجلسی‌ها از بیمه سلامت

نوشته شده توسط 

2156رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی از پیگیری مجلس به منظور پوشش بیمه‌ای تمام آحاد جامعه خبر داد .

به گزارش بورس و بانک و به نقل از آی‌هینا، رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سازمان بیمه سلامت تاکنون قدم‌های بسیار خوبی در این زمینه برداشته است و با ارائه خدمات مناسب رضایت بیمه‌شدگان را جلب کرده است.
سردار ولی الله نانواکناری ، بیان کرد: پوشش بیمه‌ تمام افراد در کشور یکی از دغدغه‌های نمایندگان است تا به خصوص افرادی که از وضعیت مناسب اقتصادی برخوردار نیستند، با هزینه بسیار کمی تحت پوشش بیمه قرار گیرند تا در نهایت بنا به گفته مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بیمار جز رنج بیماری رنج دیگری نداشته باشد.
وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی پیگیر این است که تمام آحاد جامعه تحت پوشش بیمه قرار گیرند. سازمان بیمه سلامت تاکنون قدم‌های بسیار خوبی در این زمینه برداشته است و با ارائه خدمات مناسب رضایت بیمه‌شدگان را جلب کرده است.
رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی افزود: باید از سازمان بیمه سلامت حمایت کرد تا این سازمان بتواند طرح‌ها و پروژه‌های خود را همسو با وزارت بهداشت تکمیل کند چرا که این اقدامات در نهایت باعث تسریع در حل مشکلات و ارائه خدمات هر چه بهتر به بیمه‌شدگان می‌شود.
نماینده مردم بابلسر و فریدون کنار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس همانند گذشته از بیمه سلامت و در کل حوزه سلامت حمایت خواهد کرد . فلسفه وجودی نمایندگان خدمت به مردم است و ما همواره تا رسیدن به اهداف پیگیر مطالبات مردم خواهیم بود./