03 تیر 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 22 ارديبهشت 1403 ساعت 13:59

اولویت نخست و همیشگی بیمه کوثر تکریم و افزایش رضایت‌مندی مشتریان

نوشته شده توسط 
در آستانه دهه کرامت همایش تجلیل از سرپرستی‌ها و نمایندگان برتر بیمه کوثر برگزار شد.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه کوثر، دکتر آقادادی در این همایش ضمن تبریک و شادباش میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، هدف از برگزاری همزمان همایش تجلیل از نمایندگان برتر و تجلیل از سرپرستی های برتر را ایجاد ادبیات مشترک، اتحاد، انسجام و میثاق در تبیین و اجرای برنامه‌ها و شاخص‌ها اعلام‌ نمود.

وی با تاکید بر ضرورت و توجه ویژه به رضایتمندی مشتریان و توانمندسازی شبکه فروش عنوان کرد: کسب رضایت بیمه‌گذاران همیشه و در همه حال نخستین اولویت شرکت بیمه کوثر است.

ایشان در ادامه افزود: توانمندسازی نمایندگان و شبکه فروش موجب توسعه شرکت در بخش فروش شده و اکنون هر یک از نمایندگان توانای بیمه کوثر به سطحی از توانمندی رسیده‌اند که به عنوان یک مدیر در عرصه‌های بازاریابی، مدیریت ریسک، فروش و ارتباط با مشتریان حضور دارند.

وی با تاکید بر لزوم هوشمندی نمایندگان در مواجهه با شرایط روز و ورود فن‌آوری به عرصه بیمه خاطرنشان کرد: تردیدی ندارم بیشتر نمایندگان برتری که امروز در خدمت‌شان هستیم توانسته‌اند به خوبی در زمینه فروش رشته‌های غیرثالث و پرتفوهای کم ریسک و استفاده از ابزارهای فن‌آورانه فعالیت کنند، زیرا امروز زمین بازی اقتصاد و از جمله بیمه در حال تغییر است و برای ادامه راه باید خود را با این وضعیت تطبیق دهیم.

مدیرعامل بیمه کوثر با اشاره به رشد ۵۷ درصدی فروش در سال ۱۴۰۲ و ابراز خرسندی از عملکرد درخشان شرکت تصریح کرد: در سال گذشته توانستیم به فروش بالغ بر ۱۳هزار میلیارد تومانی دست پیدا کنیم و افزایش سرمایه از ۲۵۰۰ به ۳۳۵۰ میلیارد تومانی و رکورد درآمد سرمایه گذاری ۳۱۰۰ میلیارد تومانی را در کارنامه بیمه کوثر به ثبت برسانیم. همچنین از دیگر فعالیت‌های مهم در سال گذشته می‌توان افتتاح ساختمان مرکزی در استان‌های بوشهر، اصفهان و لرستان، اجرای طرح‌های مختلف در خدمت رسانی به خانواده‌های نیروهای مسلح، کسب رتبه قهرمانی در رشته‌های مختلف ورزشی را نام برد.

وی ضمن اشاره به اهمیت ارزش ویژه برند بیمه کوثر اظهار داشت: بیمه گری اقتصادی، بازدهی مناسب سرمایه گذاری، بهره وری منابع و نوآوری در خدمات و فرآیندها از محورهای اصلی توجه شرکت در سال ۱۴۰۳ است.

دکتر آقادادی در پایان «خیر کثیر» را شعار و خط‌مشی شرکت بیمه کوثر دانست و گفت: افتخار می‌کنم که همکاران وظیفه‌شناسم در بیمه کوثر این شعار را با خدمت‌رسانی خوب و به‌موقع به بیمه‌گذارانی که این سال‌ها در اقصی نقاط کشور دچار سیل و زلزله شده‌اند به منصه ظهور رساندند.