01 خرداد 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 04 خرداد 1398 ساعت 16:34

افزایش حقوق سال 98 کارکنان بیمه سلامت محقق شد

نوشته شده توسط 

در اردیبهشت ماه سال جاری کلیه حقوق و مزایای پرسنل این سازمان براساس ضریب افزایش حقوق سال 98 پرداخت شد.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بیمه سلامت، محمدرضا واعظی پور مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت ایران با اعلام مطلب بالا گفت: پس از ابلاغ دولت مبنی بر افزایش حقوق کارکنان در سال جاری، این اداره کل در سراسر کشور برنامه‌ریزی‌هایی را انجام داد که براساس آن حقوق و مزایای اردیبهشت و مابه‌ التفاوت فروردین ماه پرسنل سازمان بیمه سلامت ایران با افزایش ضریب حقوق سال 98 پرداخت شد.
وی ادامه داد: بیش از 4 هزارو 600 نیرو در سراسر کشور کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی سازمان بیمه سلامت هستند که به 44 میلیون بیمه شده در سراسر کشور خدمت ارائه می دهند.این در حالی است که از ابتدای اردیبهشت ماه یک میلیون نفر از بیمه شدگان کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز تحت پوشش سازمان بیمه سلامت ایران قرار گرفته اند.
مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تقریبا 280 نفراز این نیروهای سازمان، نیروهای متخصص در حوزه پزشکی و تخصص‌های مرتبط با دوره دکترا هستند. نزدیک به هزار نیروی کارشناس ارشد و بیش از 2 هزارو 500 نیروی کارشناس در سراسر کشور با بیمه سلامت همکاری می‌کنند.
واعظی پور بیان کرد: سازمان بیمه سلامت ایران جزء معدود سازمان‌هایی در سراسر کشور بوده که توانسته در اردیبهشت ماه کل حقوق و مزایای پرسنل را پرداخت کند.