17 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
پنج شنبه, 19 اسفند 1400 ساعت 14:13

لزوم توجه به اجرای طرح پزشک خانواده در خدمت رسانی بهتر به بیماران

نوشته شده توسط 

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در دیدار با مدیر عامل بیمه سلامت ایران، نسبت به لزوم توجه به اجرای طرح پزشک خانواده در خدمت رسانی بهتر به بیماران تاکید کرد.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران ؛ آیت الله لطف الله دژکام در دیدار با دکتر ناصحی، خواستار حمایت و رسیدگی مضاعف بیمه ها به جامعه و به ویژه اقشار کم برخوردار شد و گفت: طرح پزشک خانواده‌ موفقیت آمیز بوده و نقش ارزنده ای در سلامت جامعه و حمایت اقتصادی از اقشار ضعیف جامعه داشته است.
وی خواستار آسیب شناسی طرح پزشک خانواده و رفع چالش های آن شد و افزود: با اجرایی شدن طرح پزشک خانواده در کشور شاهد بهبود سرانه سلامت در جامعه خواهیم بود.
در ادامه دکتر ناصحی گفت: خدمات بیمه سلامت در میسر تخصصی شدن قرار گرفته و بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری در تلاش هستیم تا درد و رنج بیماری تنها مساله ای باشد که بیماران با آن روبرو هستند.
وی با بیان این که بیمه سلامت جامعه گسترده ای از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد افزود: طرح نسخه نویسی الکترونیک گام مهمی در حوزه سلامت و خدمت رسانی به جامعه است که در استان فارس به اجرا درآمده است، البته با گذشت زمان سایر خدمات بیمه سلامت نیز در مسیر هوشمندسازی قرار می گیرند.