18 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
دوشنبه, 15 شهریور 1400 ساعت 15:41

برگزاری دومین جلسه شورای هماهنگی سازمان بیمه سلامت

نوشته شده توسط 

دومین جلسه شورای فرهنگی و ستاد اقامه نماز سازمان بیمه سلامت در سال ۱۴۰۰ با حضور معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع، مدیرکل حوزه هیات مدیره و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت و سایر اعضای این شورا برگزار شد.
به گزارش بورس و بانک و به نقل از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ؛ در این جلسه مواردی مانند حجاب و عفاف، برگزاری هفته دفاع مقدس و سایر امور فرهنگی در سازمان بیمه سلامت مورد بررسی قرار گرفت.
‎حسین رنجبران، معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت در این جلسه بر بزرگداشت هفته دفاع مقدس تاکید و به برگزاری باشکوه مراسم به شیوه‌های مختلف با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و با اجرای پروتکل‌های بهداشتی اشاره کرد و افزود: در هفته دفاع مقدس می‌توان مسابقه کتاب خوانی با موضوع دفاع مقدس برگزار کرد. سازمان بیمه سلامت یک سازمان انقلابی است و ارائه بسته‌های فرهنگی و کتاب با موضوع دفاع مقدس و ایثارگری‌ها، می‌تواند منجر به آشنایی بیشتر با آرمان‌های شهدا و ارزش‌های دفاع مقدس شود.
‎مدیر کل حراست سازمان بیمه سلامت نیز در این جلسه گفت: دفاع مقدس یک گنجینه است که باید به طور مداوم از آن گنج استخراج کنیم. دیواری نامرئی به واسطه ایثار و خون شهدا دور کشورمان تشکیل شده است و باید ارزش‌های دفاع مقدس تبیین شود.
‎محمود صداقت گویان مدیر هسته گزینش سازمان بیمه سلامت نیز دراین جلسه بیان کرد: خانواده‌ها و نوجوانانی که دفاع مقدس را ندیده‌اند، باید در هفته دفاع مقدس با ارزش‌های آن آشنا شوند. می‌توان با اقدامات و بسته‌های فرهنگی، این آشنایی را انجام داد تا نوجوانان با شهدا و ارزش‌های دفاع مقدس آشنایی پیدا کنند.