15 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 05 تیر 1400 ساعت 11:46

دستاوردهای بیمه سلامت در نسخه نویسی الکترونیکی شتاب می گیرد

نوشته شده توسط 

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران گفت: دستاوردهای بیمه سلامت در نسخه نویسی الکترونیکی شتاب می گیرد.

 

به گزارش بورس و بانک ، مهدی رضایی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت، با اشاره به اینکه دستاوردهای قابل قبولی دربحث نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی بدست آمده است گفت: بخشی از این دستاوردها در قالب تفاهم نامه های مشترک با وزارت بهداشت است که موجب تسریع در روند اجرای نسخه الکترونیک خواهد گردید.آنچه که به سطح 2 و 3 مرتبط بوده به استان‌ها ابلاغ شده، وانتظار می رود موانع را مرتفع نماید.
معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت افزود: خوشبختانه در سطح یک خدمات روستایی نیز موافقت های خوبی انجام شده و علی رغم برخی مشکلات وزارت بهداشت همکاری مناسبی داشته است، لذا لازم است با پیگیری های بعدي مدیران استانی درهفته های آینده حرکت ها و اقدامات مناسب و روبه جلو انجام شود.
وی با بیان اینکه تلاش مدیران درهفته های آینده شتاب بیشتری خواهد گرفت تصریح کرد: بدون تردید استان های دارای پیشرفت بیش از 90 درصد، مورد تشویق قرار خواهند گرفت.
رضایی با ابراز قدردانی از وحدت رویه ایجاد شده درپرداخت به موقع و به روز مطالبات و موسسات تاکید کرد: اگر همراهی های لازم در حوزه توسعه انجام نشود، فعالیت ها در حوزه فنی به هدف مطلوب نخواهد رسید. لذا پیشنهاد می شود برای پیشبرد اهداف در نسخه نویسی الکترونیکی با هدف پرداخت مطالبات دربخش بستری استان ها به 3 بخش تقسیم شوند؛ به طوری که پرداخت مطالبات استان های پیشتاز 3 ماه جلوتر، گروه بعدی 2 ماه و گروه آخر یک ماه زودتر انجام شود.