28 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
یکشنبه, 19 ارديبهشت 1400 ساعت 12:51

تعامل بیمه سلامت با بیمه های تکمیلی در ارایه خدمات الکترونیکی

نوشته شده توسط 

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیمه سلامت به وظیفه خود در ارایه سامانه نسخه نویسی الکترونیکی به بیمه های تکمیلی عمل کرده است.

 

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی، محمد مهدی ناصحی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت، درخصوص تفاوت تعرفه و فرانشیز در بحث نسخه نویسی الکترونیکی گفت: 20 درصد ما به تفاوت درشورای عالی بیمه مطرح بوده و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته بیمه ها از جمله بیمه سلامت این مبلغ را دربخش خصوصی و دولتی پرداخت خواهد کرد.
وی درخصوص اتصال طرح نسخه نویسی الکترونیکی به بیمه های تکمیلی افزود: طبق رایزنی های انجام شده بیمه مرکزی اعلام آمادگی داشته و برخی بیمه ها نیز متصل شدند، بنابراین بیمه سلامت به وظیفه خود درارایه این سامانه به بیمه های تکمیلی عمل کرده و بیمه ها به راحتی می توانند از این سامانه استفاده کنند.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، درباره آخرین وضعیت پرداختی ها به داروخانه ها تصریح کرد: در بخش خدمات الکترونیک دربخش خصوصی پرداخت ها به روز بوده و دربخش دولتی مطالبات تا پایان مهرها و دربخش خصوصی تا ابتدای آذرماه انجام شده و امیدواریم در اردیبهشت فاصله منطقی دررسیدگی به اسناد اجرایی شود./