28 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 15 ارديبهشت 1400 ساعت 11:05

تعامل بین دستگاهی تنها راه رسیدن به اهداف مشترک است

نوشته شده توسط 

در نشست مدیرکل دفتر هیات مدیره و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، نسبت به تعامل بین دستگاهی جهت دستیابی به اهداف تاکید شد.

 

به گزارش بورس و بانک و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت، در نشست مدیرکل دفتر هیات مدیره و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، دکتر شیرانی ضمن تبریک انتصاب دکتر اخلاقی به عنوان مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: تعامل و همکاری بسیار خوبی بین این دانشگاه و بیمه سلامت استان وجود دارد که این امرنمایانگرهمکاری بین دستگاهی در جهت ارتقاء سلامت در سطح جامعه است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهارداشت: مهم‌ترین وظیفه ما ارائه خدمات با کیفیت به مردم است و ما باید با استفاده از امکانات موجود بهترین خدمات را به مردم استان ارائه نمائیم ولی این امر مشروط برهمکاری بیمه ها علی الخصوص بیمه سلامت است.
در ادامه دکتر اعرابی گفت: سازمان بیمه سلامت ایران افتخار دارد به عنوان عضوی از خانواده بزرگ نظام سلامت در مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن در تعهد قراردادن اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی زمینه را برای دسترسی آسان مردم به خدمات پزشکی فراهم نماید .
وی اظهار داشت: همکاران بیمه سلامت استان تلاش زیادی در استقرار نسخه نویسی الکترونیکی در استان داشته اند که منجر به ارتقاء رتبه استان در طرح نسخ الکترونیک گردیده است و ازاین بابت قدردان زحمات ایشان هستیم .
دکتر اعرابی گفت : هدف سازمان بیمه سلامت ایران تقویت و گسترش خدمات سلامت بوده و سعی می نماید با رعایت ضوابط و استانداردها در جهت ارتقاء سطح سلامت جامعه گام بردارد.