28 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 15 ارديبهشت 1400 ساعت 11:01

کیفیت خدمات بیمه سلامت نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است

نوشته شده توسط 

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: ارزیابی خدمات از جمله کاهش بار مراجعات نشان می دهد که کیفیت خدمات نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است.

 

به گزارش بورس و بانک، محمود اخلاقی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت، با اشاره به اینکه مهمترین اولویت در سازمان بیمه سلامت اجرای پروژه نسخه نویسی، نسخه پیچی و رسیدگی به اسناد بستری به صورت الکترونیک است گفت: اجرای پایلوت طرح نظام ارجاع پزشک خانواده نیز یکی دیگر از مسائل مهم در سازمان بیمه سلامت است که در استان چهارمحال و بختیاری مدنظر قرار دارد.
مدیرکل بیمه سلامت استان چهارمحال و بختیاری افزود: اجرای موفق هر طرحی در حوزه سلامت منوط به اجرای پایلوت آن است که خوشبختانه طرح های پایلوت در سازمان بیمه سلامت شرایط مناسبی دارد، لذا ارزیابی خدمات از جمله کاهش بار مراجعات نشان می دهد که کیفیت نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه نسخه الکترونیکی به صرفه جویی در زمان و کاغذ منجر خواهد شد تصریح کرد: البته کیفیت زمانی می تواند به سطوح بالاتر افزایش پیدا کند که دستیابی به اهداف در سازمان به خوبی صورت گیرد که امیدوارم در کل کشور اهداف بیمه سلامت به طور کامل اجرایی شود.
مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: بدون شک برای موفقیت در اجرای هر طرحی باید به فراهم کردن زیرساخت ها توجه کرد که در تمام دنیا این مساله مورد توجه قرار دارد، البته روند پیشرفت نسخه نویسی در کشور قابل قبول است.