29 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
یکشنبه, 02 آذر 1399 ساعت 15:05

برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع ویروس کرونا و مبارزه با شیوع آن تحت عنوان «من هم یک مدافع سلامت هستم»

نوشته شده توسط 

004057مسابقه نقاشی با موضوع ویروس کرونا و شیوع آن ویژه فرزندان کارکنان سازمان بیمه سلامت ایران تحت عنوان " من هم یک مدافع سلامت هستم" توسط شورای فرهنگی سازمان بیمه سلامت برگزار می شود.

به گزارش بورس و بانك و به نقل از آی هینا؛ این مسابقه در سه مقطع " قبل از مدرسه ، ابتدایی و متوسطه " برگزار و به برگزیدگان برتر جوایزی به رسم یادبود تقدیم خواهد شد.
رئیس شورای فرهنگی سازمان بیمه سلامت در گفتگو با خبرنگارآی هینا اظهار کرد: با توجه به خیز مرگبار شیوع ویروس کرونا و تعطیلی های ناگزیربرای تجلیل از مدافعان حریم سلامت برآن شدیم تا گوشه‌ای از تلاش‌های این عزیزان را جبران کرده و از آنان قدردانی کنیم تا شاید بتوانیم در راستای اعتلای مبارزه با این ویروس گامی هرچند کوچک برداریم.
شاهرخ رامزی از خانواده بزرگ سازمان بیمه سلامت خواست در کنار دیگر افراد جامعه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و رعایت فواصل اجتماعی در ریشه‌کن کردن ویروس کرونا مشارکت فعالی داشته باشند.
وی ادامه داد: این مسابقه در ایام مبارزه با کرونا با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با این ویروس مرگبار در نظر گرفته شده است و آثار پس از ارزیابی توسط هیأت داوران انتخاب و از آنان تجلیل می گردد.
رئیس شورای فرهنگی سازمان بیمه سلامت گفت: فرزندان کارکنان سازمان بیمه سلامت علاقه مند به شرکت در این مسابقه می توانند نقاشی های خود را با تکنیک آزاد و با محورهای خانه امن ترین مکان، مدافعان سلامت، کرونا را شکست می دهیم، آموزش در خانه، مدرسه درخانه، بهداشت در خانه سلامت در خانه، کرونا و شادی در خانه و هر خانه یک پایگاه سلامت به تصویر بکشند.
رامزی تصریح کرد: متقاضیان برای شرکت در مسابقه مجازی نقاشی می توانند آثار خود را تا ۱۰ آذر ماه از طریق فضای مجازی به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.
وی همچنین گفت:آثار باید بر روی برگه A4 کشیده شود و افراد پس از درج مشخصات فردی، تاریخ تولد و شماره تماس از برگه مورد نظر عکس بگیرند و به شماره واتس آپ اعلامی ارسال نمایند.
رئیس شورای فرهنگی سازمان بیمه سلامت در پایان با اشاره به اینکه برخی از آثار برگزیده در کتابی با عنوان "من هم یک مدافع سلامتم" و در نمایشگاهی در سازمان نمایش داده می شود خاطر نشان کرد: آثار دریافتی براساس معیارهای مختلفی همچون تطابق و وابستگی اثر با موضوع مسابقه، بکر بودن و کپی نبودن از آثار معروف کارتونی، خلاقیت، زیبایی، نحوه بیان احساسات و عدم استفاده از کمک و دخالت بزرگسالان بررسی می شوند.