16 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 02 مهر 1399 ساعت 14:53

جامعه باید خود را قدردان حماسه سازان دفاع مقدس بداند

نوشته شده توسط 

002988مشاور امور ایثارگران سازمان بیمه سلامت ایران گفت: جامعه ايثارگري، هیچگاه جامعه مطالبه گر اهداف شخصي نبوده اما جامعه باید همواره خود را قدردان حماسه سازان دفاع مقدس بداند.

به گزارش بورس و بانك و به نقل از آي‌هينا، دکتر سیروس سالمی در گفتگویی که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس داشت افزود: ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در راستاي زنده نگهداشتن ياد و خاطره شهدا ضروري است.

وي با اشاره به مقام شامخ والاي ايثارگران و جانبازان و نقش ارزنده وصف ناپذير اين قشر در پيروزي انقلاب اسلامي افزود: بایسته است در آستانه هفته دفاع مقدس از خدمات ارزشمند و بي بديل جانبازان، ايثارگران و خانواده هاي معظم شهدا تجليل و قدرداني شود. وي با اشاره به اينكه جانبازان، آزادگان و خانواده هاي معظم شهدا وارثان انقلاب هستند گفت: مشاوران امور ايثارگران بايد به عنوان نماينده جامعه ايثارگري به وظايف خود در ادارات به نحو احسن عمل كنند.
مشاور امور ایثارگران سازمان بیمه سلامت ایران اظهار داشت: امنيت و آسايش امروز كشور مرهون ايثارگري و از خود گذشتگي ايثارگران، جانبازان و شهداء انقلاب است.
سالمی ادامه داد: مشاورين دستگاه هاي اجرايی وظیفه دارند نسبت به خلاء هاي جامعه ايثارگري اهتمام جدي داشته باشند و در حد امكان در راستاي رفع آسيب ها و مشكلات جانبازان و خانواده هاي آنها تلاش كنند.
وي با اشاره به اينكه جامعه ايثارگري ما جامعه مطالبه گري نيست و هيچگاه دنبال اهداف شخصي نبوده است گفت: جامعه بايد قدردان ايثارگري هاي ايثارگران، جانبازان و شهدا باشد.
وي اظهار كرد: گرچه برآورده كردن همه خواسته هاي ايثارگران و جانبازان و خانواده شهدا مقدور نيست، اما حضور مشاوران ايثارگران و ديدار با خانواده آنها سبب تقويت روحي آنها مي شود.
مشاور امور ایثارگران سازمان بیمه سلامت ایران در پایان خاطر نشان کرد: ما و مسئولان باید بدانیم اگر امروز در جامعه آرامش و امنیتی داريم همه را مدیون جانفشاني و پایمردی ايثارگران هستیم.