29 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 10 خرداد 1399 ساعت 15:53

نقش مهم بیمه سلامت درحوزه بهداشت و درمان قابل کتمان نیست

نوشته شده توسط 

000437نماینده مردم نکاء، بهشهر و گلوگاه درمجلس یازدهم گفت: نظام بودجه ای باید از سازمان بیمه سلامت با هدف پشتیبانی از اقشار آسیب پذیر حمایت کند.

به گزارش بورس و بانك و به نقل از آي‌هينا، غلامرضا شریعتی با اشاره به اینکه تقویت و حمایت از بیمه سلامت، به معنای پشتیبانی از مردم نیازمند است گفت: دولت و نظام بودجه ای کشور باید از سازمان بیمه سلامت حمایت کنند ، زیرا عمده گیرندگان خدمت این سازمان اقشار متوسط و ضعیف جامعه هستند که با توجه به سیاست کلی نظام باید از اقشار محروم و مستضعف جامعه حمایت کرد.

نماینده مردم نکاء، بهشهر و گلوگاه درمجلس یازدهم شورای اسلامی افزود: یکی از سازمان هایی که به راحتی خدمات را از حاکمیت به سمت مردم منتقل می کند، سازمان بیمه سلامت است و ما در مجلس شورای اسلامی همواره در جهت کمک و حمایت از بیمه سلامت به منظور ایجاد عدالت در نظام سلامت حرکت خواهیم کرد.

وی با تاکید براینکه هرنوع خدمت وحمایتی از سازمان بیمه سلامت به طور مستقیم به دست خدمت گیرنده خواهد رسید تصریح کرد: باید تا جای ممکن دغدغه مردم را درحوزه سلامت کاهش داد که خوشبختانه بیمه سلامت دراین زمینه به وظایف خود با وجود مشکلات بسیار به خوبی عمل می کند.

شریعتی اظهار داشت: سازمان بیمه سلامت به عنوان یکی از بزرگترین سازمان‌های بیمه ای در حوزه بهداشت و درمان کشور با تحت پوشش قرار دادن نیمی از مردم کشور نقش بسزایی درحوزه بهداشت و درمان ایفا می کند که بدون شک بی توجهی به این سازمان می تواند چالش هایی را درخدمات رسانی ایجاد کند؛ لذا تا پیش از ایجاد مسائل این چنینی باید تدابیر لازم را برای فعالیت بهتر سازمان بیمه سلامت اتخاذ کرد.