08 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: اسفند 1398

0137عضو هیات مدیره بانک ملی از خدمات بیمارستان این بانک به ویژه در روزهای جاری تقدیر کرد و گفت: بدون شک جانفشانی ها و تلاش های همه کارکنان بیمارستان در دوره فراگیری کرونا در ذهن همه ما خواهد ماند.

منتشرشده در روابط عمومی ها

0541مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت از ورود اولین محموله وارداتی ماسک N95، ماسک سه لایه پزشکی و لباس‌های کادر درمانی به کشور خبر داد و گفت: این یکی از محموله‌های تجاری حاوی ماسک، لباس پزشکی و تب سنج است و از این پس به صورت یک روز در میان، محموله‌ها وارد کشور می‌شود.

منتشرشده در روابط عمومی ها

0540رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی سازمان‌های تابعه این وزارتخانه با صدور دستوری سازمان ایمیدرو را مکلف به تخصیص اعتبار و تامین اقلام بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا نمود.

منتشرشده در روابط عمومی ها

0539«گواهی قدمت و ثبت در خاطرات جمعی» سازمان جهانی یونسکو برای اولین بار در نظام بانکی کشور به بانک صادرات ایران اعطا شد.

منتشرشده در روابط عمومی ها

0538امکانات ارایه شده در تقویم دیجیتال بانک‌پاسارگاد، قابل نصب بر روی تلفن‌‌های همراه اندروید ارتقاء یافت.

منتشرشده در روابط عمومی ها

0537کارکنان بیمه‌کوثر در سراسر کشور در ایام تعطیلات نوروز پاسخگوی مردم شریف ایران هستند.

منتشرشده در بیمه

0536در آستانه سال نو و به منظور رفاه حال هموطنان گرامی شهر تهران ، شعبه تخصصی اشخاص و بیمه های زندگی بیمه پاسارگاد در محله جنت آباد به بهره برداری رسید.

منتشرشده در بیمه
سه شنبه, 27 اسفند 1398 ساعت 14:21

آغاز فعالیت شعبه پارچین بیمه کوثر

0511کارشناسان شعبه پارچین بیمه کوثر به‌منظور تسهیل در ارایه خدمت به آحاد جامعه و کاهش زمان سفرهای درون‌شهری از طریق شماره‌های 36076152 و 36076150 پاسخگوی ذی‌نفعان هستند.

منتشرشده در بیمه

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی با صدور دستورالعملی به مدیران درمان تأمین اجتماعی سراسر کشور بر آمادگی کامل تمامی مراکز درمانی این سازمان برای خدمت رسانی به بیماران بویژه بیماران مبتلا به ویروس کرونا در ایام نوروز تأکید کرد.

منتشرشده در بیمه

0535کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی طی نامه ای عملکرد بانک های خصوصی به مردم در ایام شیوع ویروس کرونا را گزارش داد.

منتشرشده در بازار پول