09 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
سه شنبه, 27 اسفند 1398 ساعت 14:16

ارائه خدمت بانک‌های خصوصی به مردم در ایام شیوع ویروس کرونا

نوشته شده توسط 

0535کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی طی نامه ای عملکرد بانک های خصوصی به مردم در ایام شیوع ویروس کرونا را گزارش داد.

به گزارش بورس و بانك و به نقل از ایبِنا، با شیوع ویروس کرونا، کارمندان و مجموعه بانک ها از جمله نیروهایی بودند که در صف مقدم ارائه خدمت به مردم بودند، در همین راستا، کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی طی نامه ای از عبور توام با سلامت از ویروس کرونا نوشت:

دل نگرانی مدیران محترم در حفظ سلامت کارکنان و اضطراب‌های موجود در بین کارکنان فداکار دلیل دیگری گردیده تا انجام کار در شعب بانک‌های تعدادی از شهرهای پر خطر به صورت نوبتی ادامه داشته باشد. از جمله تعدادی از شعب در هر روز با ۵۰٪ از کارکنان خود ارائه خدمت می‌دهند و در روز بعد با ۵۰٪ بعدی انجام وظیفه می نمایند، قطعا مدیران محترم دستورات لازم برای دورکاری بانوانی که دوران بارآوری فرزند را می گذرانند و یا دارای فرزندانی کمتر از ده ساله می باشند، تاکنون صادره فرموده اند.

از این رو امید است در این دوران استثنایی و بحرانی تدابیر و مساعدت های مدیران محترم بانک‌ها و موسسات اعتباری عضو در مسئولیت اداره بانک‌ها در پاسخگویی به مراجعین از یکسو و نیز پایداری در حفظ سلامت کارکنان موجد ارزش‌هایی گردند که بر آینده نزدیک زبانزد جهانیان باشد.