30 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 05 مرداد 1401 ساعت 13:53

با تسهیلات بانک صنعت و معدن مشکلات را هموار کردیم

نوشته شده توسط 

مدیرعامل شرکت سازور سازه آذرستان ، گفت: مشکل نقدینگی در همه بنگاههای اقتصادی وجود دارد اما ما به کمک تسهیلات مختلفی که بانک صنعت و معدن دریافت کردیم توانستیم مشکلات را برطرف کنیم  .

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن ؛ افشین نجفی مدیرعامل شرکت سازور سازه آذرستان در حاشیه بازدید خبرنگاران از خط تولید این کارخانه صنعتی در شهرک صنعتی شمس آباد که به همت روابط عمومی بانک صنعت و معدن روز سه شنبه 4 مرداد انجام شد  با اعلام اینکه اکثر حسابهای این شرکت در بانک صنعت و معدن متمرکز است گفت : این شرکت یکی از شرکت های زیرمجموعه توسعه کسب و کار آذرستان است  که در سال 1388 تاسیس شده و حدود 600 نفر پرسنل دارد.

وی گفت : در این مجتمع صنعتی انواع سازه های فلزی ساختمانی و صنعتی سبک و سنگین مورد استفاده  صنایع مختلف مثل نفت، گاز،  پتروشیمی، صنایع فولاد، خودرویی و غیره تولید می شود.

نجفی ادامه داد : مساحت این مجتمع صنعتی 42 هزار متر مربع است که 22 هزار متر مربع آن مسقف بوده  و در قالب 6 خط تولید ماهیانه 3000 تن استیل استراکچر از انواع مختلف ساختمانی و صنعتی برای اقصی نقاط کشور تولید و ارسال می کند.

مدیر عامل سازور سازه آذرستان عنوان کرد: همه فعالیت ها اعم از قطعه زنی، مهندسی ساخت، جوشکاری، تمیزکاری، آماده سازی سطوح، رنگ آمیزی، بسته بندی و ارسال در این شرکت صورت می پذیرد.

نجفی یکی دیگر از فعالیت های مجتمع صنعتی سازور سازه آذرستان  را تولید تجهیزات سازه ای عنوان کرد و گفت که شامل تجهیزات فولاد و آب شیرین کن است  و در پروژه های مختلف استفاده می شود.